دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 75به اتهام قتل عمد دستگیر و به قصاص محکوم شد. با وجود تأیید این حکم در دیوان عالی‌کشور اما اجرای حکم او 27سال است که به تعویق افتاده و در تمام این سال‌ها در زندان با کابوس چوبه دار دست و پنجه نرم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

علی بهادری‌جهرمی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: این دولت به هیچ‌وجه به دوگانگیِ بین دولت و مردم اعتقاد ندارد، قائل بر این نیستیم که یک مفهوم به‌نام دولت و جدای از آن نیز مفهوم دیگری به‌نام مردم داریم؛ این‌ها یکی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفر وزیر خارجه عربستان به ایران پس از هفت سال، با یک حاشیه مهم همراه شد. حاشیه‌ای که به گفته برخی از اهالی رسانه و سیاسیون مربوط به نصب بودن قاب عکس شهید سلیمانی بر روی دیوار سالن اختصاصی خبرنگاران است.

وب‌گاه گسترش

جلسه علنی امروز مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد که موارد کاری آن به شرح زیر است.

وب‌گاه فرارو

خان زند در سال 1187 قمری دستور داد تا بنای جدیدی روی مزار سعدی بسازند. بنایی که بار‌ها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. البته در طول این مرمت‌ها تغییری در شکل اصلی بنا داده نشد تا طرح تاریخی دست نخورده باقی بماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری اسلامی نوشت: همه باید دولت را به ادامه توسعه روابط با سایر کشورها تشویق کنیم. تحقق این هدف فقط با پرهیز از حاشیه پردازی میسر است.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون محیط زیست طبیعی استان بوشهر گفت: شمار جمعیت آهوان جزیره خارگ بیش از ظرفیت منطقه و تعدیل این گونه جانواری در این منطقه ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد انصافی هنرمند رادیو که با نام «عبدلی» شناخته می‌شود می‌گوید دیگر در رادیو فعالیتی ندارم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی سابقه خوب و تجارب ارزنده‌ای را در کارنامه کاری خود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی امروز (دوشنبه 29 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: سوال روح الله نجابت نماینده شیراز و زرقان از وزیر ورزش و جوانان سومین گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دو حوزه واردات و ترخیص تجهیزات پزشکی و مدیریت بازار دارویی کشور گزارش...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از بدنه این وزارتخانه است و تخصص و توانمندی لازم را برای ساماندهی امور مربوط به این حوزه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای نیمه شمالی اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی نسبت به تقویت بارش‌ها و احتمال رخداد سیل در ساعت صبح امروز (دوشنبه) هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست مجلس و رییس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی، از بدنه این وزارتخانه و فرد مناسبی برای سکانداری و منشاء تحول در بخش کشاورزی است.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی سوال یکی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پروژه جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به عنوان یکی از پروژه‌های مهم زیرساختی بنادر استان بوشهر اکنون در حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار متعهد شده پروژه را تا پایان سال تکمیل کند.