دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت موضع اتحادیه اروپا درباره سوریه تا زمانی که پیشرفتی بر اساس قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل حاصل نشود، تغییر نخواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.

خبرگزاری تسنیم

برخلاف رویه‌های طی شده در طول دهه‌های گذشته منطقه که عمدتاً متمرکز بر توسعه روابط با دول غربی بوده است، توسعه روابط با شرق و کشورهای پیرامونی غرب آسیا در اولویت دستگاه سیاست خارجی قرارگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تمرین عصر تیم ملی فوتبال کشورمان در تاشکند تحت تاثیر گرد و غبار و باد شدید قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توافق تهران و ریاض جهت عادی سازی روابط دیپلماتیک‌شان می تواند جریان آزاد انرژی در خلیج فارس را تضمین کرده و فرصت‌های تجاری دیگری را ایجاد کند.

وب‌گاه عصر ایران

لیلا کریمی خواهر علی کریمی، در ملاقات با دادستان تهران تاکید کرد، چندین بار با مقامات قضایی مکاتبه داشته و شرایط نامساعدی که برادرش برای وی ایجاد کرده و منجر به زندانی شدن وی شده را توضیح داده است.

وب‌گاه ورزش سه

فرهاد کاظمی معتقد است دلال‌ها موجب خراب شدن فوتبال شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون اصل نود: 2 پرونده با 700 هزار شکایت مردمی از حسن روحانی به دادستانی ارسال شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش امیرعبداللهیان به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی: تلاش برای اتحاد میان امت اسلام همان طرح سردار سلیمانی بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای آینده در نواحی شمال غرب کشور بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم در طی دو سالی که از عمرش می گذرد، با وجود تنگناهای مالی، اقدامات ارزشمندی را به انجام رسانده و با عملکردی که تاکنون از خود بر جای گذاشته، نشان داده است که دست از تلاش مضاعف نخواهد کشید؛ تلاشی که در این گزارش به برخی از آنها در جهت توسعه و آبادانی استان کرمانشاه اشاره شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش خیابانی «استقبال ویژه» به کارگردانی سیدمسلم حجتی از فردا 29 خرداد در بوستان‌های تهران به اجرا در می‌آید.

وب‌گاه عصر ایران

میراحمدی با اشاره به پیش‌بینی حضور چهار میلیون زائر ایرانی در اربعین حسینی سال جاری گفت: در مرز شلمچه پارکینگ 100 هزار خودرویی در حال آماده‌سازی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد. علی کریمی در کمال ناباوری با سناریویی خواهر خود را در مهلکه‌ای می‌اندازد که نتواند از آن خلاصی داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان در امارات، مقابل انگلیس تن به شکست داد.