دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشگاه فردوسی مشهد از اولین خودروی فرمول یک ایرانی پرده‌برداری کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته ای ایران در سال های دولت اصلاحات و مهر و موم تمام تاسیسات هسته‌ای معتقدند هرچه ما تضمین دادیم و عقب نشستیم،‌طرف مقابل با پررویی جلوتر آمد.

وب‌گاه عصر ایران

هادیانفر درباره اینکه چه کسانی می‌توانند یک روزه گواهینامه موتورسیکلت خود را دریافت کنند، گفت: متقاضیان باید توجه داشته باشند که تنها افراد دارای موتورسیکلت که موتورسیکلتی به نام خود داشته باشند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نفر که اقدام به زورگیری از 40 نفر در جنوب تهران کرده بودند، توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم در طی دو سالی که از عمرش می گذرد، با وجود تنگناهای مالی، اقدامات ارزشمندی را به انجام رسانده و با عملکردی که تاکنون از خود بر جای گذاشته، نشان داده است که دست از تلاش مضاعف نخواهد کشید؛ تلاشی که در این گزارش به برخی از آنها در جهت توسعه و آبادانی استان آذربایجان شرقی اشاره شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرده است، دو نفر که اقدام به زورگیری از 40 نفر در جنوب تهران کرده بودند، دستگیر شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سند موافقتنامه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ازبکستان به امضای امین حسین رحیمی وزیر دادگستری و اکبر توشکولوف وزیر دادگستری ازبکستان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون تنیس گفت: قرار است اتفاقات خوبی برای تنیس رقم بخورد و مشکلات زمین حل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور ازبکستان پس از 20 سال با دعوت همتای ایرانی خود به تهران سفر کرد و برای سومین بار به دیدار آیت الله رئیسی رفت که جزییات آن را در این بسته خبری می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ورزشکاران ایرانی در اوزان 120 و 62 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای مسابقات حرفه‌ای جوجیتسو شدند.

وب‌گاه ورزش سه

تنیسور روس در فینال هفته دوم فیوچرز تهران مقابل هموطن خود پیروز و قهرمان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم در طی دو سالی که از عمرش می گذرد، با وجود تنگناهای مالی، اقدامات ارزشمندی را به انجام رسانده و با عملکردی که تاکنون از خود بر جای گذاشته، نشان داده است که دست از تلاش مضاعف نخواهد کشید؛ تلاشی که در این گزارش به برخی از آنها در جهت توسعه و آبادانی استان اردبیل اشاره شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه کشور چین درباره روابط با آمریکا گفت: «روابط میان چین و آمریکا در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد که در تضاد با منافع هر دو کشور است».

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - وزیر کشور از استاندار اردبیل خواست اطلس مخاطرات در استان را تدوین کنند تا از بروز حوادثی چون سیل‌زدگی پیشگیری به عمل آید.