دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده‌ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را که در آن موضوع تناسبی شدن انتخابات آمده بود، حذف کردند

خبرگزاری دانشجو

چند روزی است خبر کذب عدم روغن‌کاری پله‌های برقی مترو به‌اشتباه در برخی از رسانه‌ها منتشر می‌شود که سبب نگرانی شهروندان محترم در خصوص ایمنی پله‌های برقی در شهر زیرزمینی شده است.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: جانمایی جدید اقتصاد ایران در منطقه اولویت برنامه هفتم توسعه باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه پیام نور استان تهران و پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر برای تاسیس پردیس علم و فناوری مشترک در ستاد استان تهران قرارداد همکاری امضا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت موبایل به پیروی از وقایع این روز‌های بازار ارز کوتاه آمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماده ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را که در آن موضوع تناسبی شدن انتخابات آمده بود، حذف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارقِ زن و مرد که با شیوه و شگرد بیهوشی 80 میلیارد ریال از خانه دوستشان سرقت کرده بودند، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس ماده‌ای از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را که در آن موضوع تناسبی شدن انتخابات آمده بود، حذف کردند

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس از حذف ماده مربوط به تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

خدمت سربازی برای زنان در ارمنستان 6 ماه است و به کسانی که خدمت را به پایان می‌رسانند مبلغ یک میلیون درام پرداخت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات ارائه خدمات و تسهیلات جدید برای بیمه‌شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) می‌گوید که باشگاه‌های اروپایی نباید از مهاجرت دسته‌جمعی بازیکنان به لیگ عربستان هراس داشته باشند زیرا این کشور با سرمایه‌گذاری روی بازیکنانی که در پایان دوران فوتبال‌شان هستند، مرتکب اشتباه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرشاد مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به دعوت رسمی «مؤید اللامی» رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران عرب به عراق سفر کرده است، در یکصدو پنجاه و چهارمین جشن ملی مطبوعات عراق شرکت کرد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از اعطای تسهیلات 200 میلیون تومانی بهسازی مسکن با بازپرداخت 20 ساله با کارمزد کم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با برگزاری جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با افتتاح آزادراه تهران - شمال با حضور وزیر راه و شهرسازی، افتتاح قطعه جدید یک قدم دیگر به اجرا نزدیک و وعده دولت در تحقق گسترش شبکه آزادراهی کشور و ساماندهی به مسیرهای مسافرت به شمال محقق شد.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی اقتصاد آنلاین نیز نشان می‌دهد، پس از آنکه هر قطعه جوجه یکروز به قیمت نجومی 32 هزار تومان رسید حالا در مسیر کاهش قرار گرفته و به طور متوسط به 18 هزار تومان رسیده، اتفاقی که می‌تواند زمینه کاهش قیمت مرغ در روز‌های آینده را فراهم کند.