دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برای 10 مدرسه مشهور با شعب متعدد در تهران به علت دریافت شهریه غیرقانونی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لیلا کریمی خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضا عنایتی، سرمربی تیم امید ایران، ترکیب این تیم در برابر اردن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وضعیت صنعت خودرو 2 سال پس از استقرار دولت سیزدهم نشان‌دهنده به ثمر نشستن برنامه‌های تحولی در حوزه تولید و تنظیم بازار خودرو است که از جمله آنها افزایش تیراژ تولید، به صفر رسیدن خودروهای ناقص، عرضه شفاف خودرو با راه‌اندازی سامانه یکپارچه قابل و احیای دوباره خودروسازی ایران در دیگر کشورها ذکر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: باید سطح غنی سازی را بالا ببریم تا برای برداشتن تحریم ها و گرفتن امتیاز، قوی تر وارد مذاکره شویم.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس بیمارستان امدادی طالقانی مشهد گفت: تعداد جان باختگان حادثه امروز واژگونی اتوبوس عراقی با جان باختن یکی دیگر از مصدومان از چهار به پنج نفر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرماندار تهران ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه‌ها برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، خواستار برخورد جدی دستگاه‌ها در راستای جلوگیری از اینگونه ساخت وسازها، تصرف اراضی ملی و برخورد قانونی با متخلفان و افراد سودجو در این حوزه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم با ریل گذاری 178 کیلومتر از خطوط ریلی در دو سال اخیر توانست راه آهن مسافری زاهدان - خاش و میانه - بستان آباد را به شبکه ریلی کشور متصل کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با گذشت 2 سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: اتوبوس‌های توقیفی مطلقا متعلق به شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه یا شرکت‌های خصوصی همکار این شرکت نیستند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - استاندار تهران گفت: تسهیلات مربوط به امور جوانان در این استان هرچند به نسبت استان های دیگر در رتبه اول قرار دارد اما به لحاظ جمعیتی قابل قبول نیست و باید تلاش مضاعفی شکل گیرد تا موانع را از سر راه برداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین برجام دولت روحانی را سبب ایجاد خسارت های جبران ناپذیر به کشور دانست و تصریح کرد: این جریان اعتماد به خدا را رها کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تنیس گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک مجموعه‌ای که مد نظر است، در اختیار فدراسیون قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس انجمن آلزایمر ایران از شناسایی 400 مبتلای جدید به آلزایمر در کشور خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون نفر در کشور مبتلا به دمانس (انواع مشکلات شناختی) که 70 درصد آن را آلزایمر تشکیل می‌دهد، هستند و می‌توان گفت هر هفت دقیقه یک نفر به این بیماری مبتلا می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ازبکستان و هیأت همراه وی با آیت الله خامنه ای دیدار و گفتگو کردند.