دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان نسبت به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نگاه مثبتی دارند و امید است با کسب حداکثر آرا سکاندار این وزارتخانه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مهلت پذیرش آثار فراخوان جایزه چهارمین دوره کتاب سال جوانان ایران تا چهارشنبه 7 تیرماه تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به افزایش 85 درصدی اعتبارت عمرانی استان در قانون بودجه 1402 گفت: قانون بودجه امسال نیز این نوید را می‌دهد که فعالان اقتصادی استان از نظر مالیات نسبت به میانگین کشوری، دچار فشار کمتری خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نظر اکثریت مجلس به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مثبت است و او می تواند رای اعتماد نمایندگان را بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی درباره قیمت گندم، نرخ تضمینی خرید گندم و پرداخت مطالبات گندمکاران توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی: برای 10 مدرسه مشهور با شعب متعدد در تهران به علت دریافت شهریه غیرقانونی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحید اشتری، فعال رسانه‌ای اصولگرا از واگذاری رایگان یکی از بزرگترین موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین، متعلق به حسینیه امینی‌ها به عروس حجت‌الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت::‌بهروز شیخ رودی کارشناس حوزه اقتصاد شهری گفت: آمارهای مرکز آمار ایران همانطور که تا امروز دست تراکم فروش ها در تهران را رو کرده اند از این به بعد هم رو خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

مولوی عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی زاهدان در اظهارات خلاف واقع خود، با دفاع از فرقه‌ی بهائیت، مدعی تصرف گورستان‌های آنها از سوی دولت شده است!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری دیلم از اجرای حکم قصاص عامل شهادت جلیل دازه و سیدنوید موسوی دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی بخش امام حسن این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حکم قصاص عامل شهادت جلیل دازه و سیدنوید موسوی شهرستان دیلم روز جاری در پارک ساحلی این شهر اجرا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری دیلم بوشهر گفت: حکم قصاص عامل شهادت جلیل دازه و سیدنوید موسوی دو نفر از پرسنل خدوم نیروی انتظامی بخش امام حسن این شهرستان روز جاری در پارک ساحلی این شهر اجرا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: حکم قصاص عامل شهادت جلیل دازه و سیدنوید موسوی دو نفر از پرسنل خدوم نیروی انتظامی بخش امام حسن این شهرستان روز جاری در پارک ساحلی این شهر اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفرهای استانی در کمتر از دو سال که رئیس‌جمهور رکورددار آن شده، از مهمترین برنامه‌هایی است که بی‌وقفه و با برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند پیگیری شده و مروری بر ابعاد کمی و کیفی آن نشان می‌دهد چرا از این برنامه مستمر به‌عنوان نقاط درخشان عملکرد دو سال نخست دولت یاد کنیم.