دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد، از دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

لیلا کریمی خواهر علی کریمی به دلیل امضای چک‌های برادرش در زندان به سر می‌برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از تهیه منشور اخلاقی ویژه هیات مذهبی برای ارسال به هیئات مذهبی و الزام آنها به رعایت مفاد آن منشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

کرج - راهداران همچنان در سه شیفت مشغول کار هستند تا محور چالوس را بازگشایی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اجاره یک میلیونی موقوفه 15 هکتاری توسط عروس رئیس سازمان اوقاف؟ / اوقاف: «خاموشی» بی دلیل مورد هجمه قرار گرفته؛ این قرارداد بدون دخالت او، به تایید تولیت موقوفه رسیده

خبرگزاری تسنیم

در سال‌های پایانی جنگ، منافقین کاملاً شکل نظامی به خود گرفتند و به‌عنوان بخشی از توان رزمی ارتش عراق در جبهه مأموریت یافتند. "چلچراغ" عملیات 11 ساعته آنها بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) محفل ادبی «کلمه_زندگی» دوشنبه 29 خرداد ماه 1402 در فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو نفر که اقدام به زورگیری از 40 نفر در جنوب تهران کرده بودند، توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نتایج انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده تهران به تصویب واردات خودروی کارکرده توسط مجلس واکنش نشان داد و تاکید کرد این موضوع برخلاف خدمتگزاری به مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم تهران تاکید کرد هزینه کردن ارزی که با مصیبت فراوان و خامفروشی یا شبه خامفروشی عایدمان می شود، برای واردات، آن هم تفاله‌های دیگران، برخلاف خدمتگزاری به مردم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی باشگاه نساجی در فصل 1402 - 1403 و بررسی اهداف و برنامه‌های جاری، خُرد و کلان، با پیشنهاد سیدمهدی رحمتی و موافقت باشگاه، تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران از ابتدای هفته آینده در شهر قائمشهر آغاز خواهد شد. با توجه به برنامه اعلام‌شده از سوی رحمتی، تمرینات نساجی از روز سوم تیرماه در قائمشهر آغاز خواهد شد و اعضای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص شایعه‌پراکنی در فضای مجازی پیرامون یکی از موقوفات قزوین جوابیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مقام معظم رهبری: گسترش روابط ایران و ازبکستان، مخالفانی هم دارد اما باید بدون اعتنا به این مخالفت‌ها و بر اساس مصلحت دو کشور، تصمیم گرفت و همکاری‌ها را تا آنجا که امکان دارد، گسترش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار تا پایان سال چند می شود؟ شرایط بازار ارز هم مانند قیمت دلار منجمد شده است