یک‌شنبه 15 مهر 1403

امام خمینی (ره) مقاومت و ایستادگی را پایه گذاری کرد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
امام خمینی (ره) مقاومت و ایستادگی را پایه گذاری کرد

سردار کشکولی با اشاره به گام مهم تمام خمینی (ره) در تشکیل حکومت دینی گفت: امام خمینی (ره) مقاومت و ایستادگی را پایه گذاری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد امام (ره) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: سالها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام (ره) برای قیام علیه رژیم پهلوی اقدام کرد و با این قیام، اولین جرقه برای نابودی رژیم پهلوی رقم خورد، رژیمی ستمشاهی که بر مردم حکومت می کرد و امام (ره) گامی مهم برای تشکیل حکومت دینی برداشت.

وی افزود: امام (ره) پس از سالها مجاهدت و تلاش توانست با تکیه بر خدا و پشتیبانی مردم انقلابی را ایجاد نماید که به ظلم پایان دهد و عدالت را در جامعه گسترش دهد، از همین رو در روز تاریخی 12 فروردین ملت ایران به صحنه آمدند و به جمهوری اسلامی ایران رای دادند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام (ره) دست چپاولگران و غارتگران را از منافع این کشور کوتاه کرد و با اقتدار در برابر همه دشمنان ایستاد و استقلالی بی نظیر در کشور آغاز شد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان جنگ تحمیلی را در پیش گرفته تا بتوانند انقلاب نوپا را زمین گیر کنند از همین رو کشورهای زیادی به کمک صدام آمدند ولی رزمندگان اسلام لبیک گویان به ندای امام راحل به میدان جنگ رفته و هشت سال در برابر دشمن ایستادند تا به پیروزی رسیدند.

سردار کشکولی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، قدرت الهی به کمک آمد و ایران با قدرت تمام، دشمن را به عقب راند، امام (ره) یار رزمندگان بود و با توکل بر خدا پیروز میدان شدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به نقش امام (ره) در حوادث مختلف، گفت: نقش مهم معمار کبیر انقلاب در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، ایستادگی در برابر استکبار به گونه ای بود که توانست پیام مهم مقاومت را به دنیا صادر کند و در جنگ تحمیلی فرمودند که زمانی عراق به مرزهای کشور خود برگردد، جنگ تمام می شود و رزمندگان تا آخرین لحظه در میدان ایستادند.

وی با بیان اینکه غرب در حال زوال و نابودی است، افزود: سالها پیش امام (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری افول آمریکا را مطرح نمودند و هر روز که می گذرد این افول بیشتر نمایان می شود.

سردار کشکولی بیان کرد: امام خمینی (ره) طی سالها توانست پایه های مقاومت و ایستادگی و عدم وابستگی را پایه گذاری نماید و از زمان رهبری مقام معظم رهبری تاکنون نیز شاهد استقامت روزافزون این مقاومت و اقتدار و سربلندی کشور هستیم.

انتهای پیام /