چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اگر اسم کسانی که با آن‌ها برای فساد مبارزه کردم بگویم تعجب می‌کنید! / تمام دارایی من یک آپارتمان 93 متری است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اگر اسم کسانی که با آن‌ها برای فساد مبارزه کردم بگویم تعجب می‌کنید! / تمام دارایی من یک آپارتمان 93 متری است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به دانشگاه شریف رفته بود در جمع دانشجویان گفت: 16 آذر یکی از قله‌های افتخار ملت ماست. جریان دانشجویی مخالفت خودش رو با نظام مستبد آن روز و نظام استکباری آن روز و امروز نشان داد. بعد از انقلاب اسلامی بار دیگر این تجلی را در 13 آبان می‌بینید. وی افزود: جوهره 13 آبان و 16 آدر بر علیه...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که به دانشگاه شریف رفته بود در جمع دانشجویان گفت: 16 آذر یکی از قله‌های افتخار ملت ماست. جریان دانشجویی مخالفت خودش رو با نظام مستبد آن روز و نظام استکباری آن روز و امروز نشان داد. بعد از انقلاب اسلامی بار دیگر این تجلی را در 13 آبان می‌بینید. وی افزود: جوهره 13 آبان و 16 آدر بر علیه استکبار جهانی بودن است. افتخار میکنم که به عنوان نماینده حاکمیت با شما صحبت می‌کنم. شهردار تهران گفت: طبق سند امنیت ملی آمریکا، 10 سال آینده 10 سال مخاطره آمیز است و تقسیم قدرت در جهان شکل می‌گیرد. 3 ضلع آینده آمریکا را به مخاطره می ندازند و ضلع سوم را ایران معرفی کرده است. امریکا و شوروی هنگام انقلاب همزمان با ان مخالفت کردند و تفاهم داشتند آن را از بین ببرند. کودتا کردند و شکست خوردند. وی ادامه داد: امروز ما را تهدید می کنند که چرا شما به ابرقدرت سابق سلاح می فرستید؟ این ادعای آن‌ها است. تنها کشوری که علیه ابرقدرتی امریکا در زمان بوش پدر موضع گرفت ما بودیم. در حمله به افغانستان در زمان بوش پسر همه با امریکا همراهی کردند بجز ایران. در حمله به جنوب لبنان گفتند ما بد سوریه و عراق و ایران کار داریم. 33 روز جنگیدند و سپس شکست خوردند. راس مقابله با امریکا در این جریانات ایران بود.

شهردار تهران گفت: دشمن ما که تمام توجهش به تجزیه ایران است. تلاش می کند که بر علیه ایران قیام کند. عناصر خارج کشور یا داخل کشور بر اثر غفلت یا مرعوب شدن ادامه حرف‌های او را تکرار می‌کنند.

وی افزود: نظام ما نظام منطقی‌ای است. بن سلمان اعلام کرد که ما درگیری را داخل ایران ببریم و در حال حاضر ایران اینترنشنال بلندگوی اغتشاشات در کشور ما است. صحبت از مبارزه با فساد شد. بنده بار‌ها برای مبارزه با فساد به دادسرا رفتم. اگر اسم کسانی که با آن‌ها برای فساد مبارزه کردم بگویم تعجب می‌کنید. زاکانی یادآور شد: نظامی که سرتا پایش فاسد است عربستان و آمریکا و اسرائیل است. خائن و فاسد کسی است که چاقو در جیبش می گذارد و می‌آید دانشجوی ما را سلاخی کند؛ اگر مردید بیایید و یقه مفسدین را بگیرید و پایین بکشیدشان. کشور نیاز به قیام علیه فقر و فساد و تبعیض دارد و شما بهترین افراد برای اینکار هستید.

شهردار تهران ادامه داد: اگر شما فریاد نزنید من مسئول دچار غفلت می شوم. بخاطر این غفلت شرایط به سمتی رفته که مشکلات بر مردم فشار بیاورد و دشمن سوء استفاده کند از این ماجرا. مفسده ها معلوم بود و رهبر انقلاب دستور پیگیری دادند چرا کسی دنبال نکرد؟

زاکانی گفت: سطح جنبش دانشجویی را بالا ببرید. جنبش دانشجویی باید به گذشته خود برگردد و افتخار افرین باشد.

وی تصریح کرد: ما در حال عبور از مشکلات هستیم. دولت قبل به دشمن چشم می گفت و دشمن کاری با آن نداشت. ما آمدیم کار کنیم. نباید چوب لای چرخ گذاشت. تمامی دشمنی ها بخاطر موضوع پیشرفت ایران است.

درحال تکمیل...