شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

بهارستان - ایرنا - طرح توزیع شیر رایگان در مدارس با پوشش هشت میلیون دانش آموز مقطع ابتدایی سراسر کشور امروز چهارشنبه به صورت نمادین با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه وزیر آموزش و پرورش در بخش بوستان شهرستان بهارستان آغاز شد.

تهران - ایرنا - فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی جنایت تازه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانیِ «غزه» محکوم کرد.

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور به حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی غزه اشاره کرد و گفت: جهان امروز با پدیده‌ای فراتر از نسل کشی مواجه شده است و دیشب نقابی که سالها غربی‌ها بر چهره صهیونیست‌ها زده بودند، برچیده شد اما هنوز عده‌ای در خواب خرگوشی هستند.

تهران - ایرنا - معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به اینکه سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی تا 7 آبان فعال است، گفت: کتاب درسی به مقدار کافی و نیاز دانش‌آموزان کشور تولید و در سطح ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق توزیع شده است.

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حمله بی‌شرمانه رژیم اشغالگر قدس به «بیمارستان المعمدانی» خلاف تمام کنوانسیون ها و معادله‌های بین المللی بود.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب جعلی صهیونیستی در نوار غزه بر همبستگی کشورهای اسلامی و شکستن سکوت مجامع بین‌المللی در مقابل این جنایت تأکید کرد.

تهران - ایرنا - سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای از پایان مهلت اجرای تفاهم‌نامه آزمایشی تعویق اعزام به خدمت مشمولان ورزشکار حرفه‌ای در سطح ملی و لیگ برتر خبر داد.

تهران - ایرنا - تجمع بزرگ دانشگاهیان و پزشکان در حالی از دقایقی پیش در میدان فلسطین تهران آغاز شده است که شب گذشته رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن موازین بین المللی و حقوق بشری با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه بیش از 500 نفر را به مسلخ مرگ برد.

ساری - ایرنا - تردد خودروهای سنگین از زیر پُل تاریخی محمد حسن خان بابل که در روزهای قبل با کنار زدن سازه های بتنی توسط رانندگان آغاز شده بود، متوقف و با ضرب الاجل 24 ساعته فرماندار این شهرستان، این بنای فاخر میراثی از لرزش و غرش وسایل نقلیه رهایی یافت.

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: جنایت‌های بزرگ رژیم اشغالگر ظرف 10 روز اخیر منجر به بیداری ملت‌ها شده به طوری که مردم در بسیاری از کشورها با آمدن به خیابان این جنایت‌ها را محکوم کردند.

تهران - ایرنا - وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه را محکوم و اعلام کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و شرح جنایات و دشمنی آنان با اسلام و انسانیت در کلاس‌های درس دانش‌آموزان ایران و سایر سرزمین‌های اسلامی طنین‌انداز خواهد شد.

تهران - ایرنا - سازمان بهزیستی کشور از آمادگی این سازمان برای حمایت امدادی و مددکارانه از مردم مظلوم فلسطین و به ویژه کودکان و نوجوانان و بازماندگان فلسطینی خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با انتشار بیانیه‌ای به سازمان ملل فجایع غزه را محکوم کرد و گفت: چگونه سازمان ملل می‌تواند متعلق به ملت‌ها باشد در حالی که احساس درد از رنج و فغان مردم غزه از آن مکان به جامعه جهانی منتقل نمی‌شود.

کرمانشاه - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر کنگاور از ارتقاء نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان با حضور نماینده سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بیماران خاص از جمله قلبی، ریوی، مزمن تنفسی و افراد بالای 60 سال توصیه کرد حتما یک دز واکسن کرونا را سریعتر تزریق کنند.

ساری - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی بابل از از رهایی یک گروگان از چنگال آدم ربایان در کمتر از 2ساعت در این شهرستان خبر داد.