شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساعاتی پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه از سوی رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع، مجروحان، کادر پزشکی و بیماران بستری در این بیمارستان، جامعه پزشکی ایران یکصدا به خروش آمد و این اقدام را که حتی فراتر از جنایت جنگی و نقض حقوق بشر تعبیر می شود، محکوم کردند.

تهران - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس خالی از معلم نداریم، گفت: براساس اعلام سازمان سنجش نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگاری تا پایان مهر انجام می‌شود و 11 هزار معلم به کلاس‌های درس می‌روند.

تهران - ایرنا - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز تا پایان امروز چهارشنبه 26 مهر خبر داد.

تهران - ایرنا - جمعی از وکلا و حقوقدانان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و نقض حقوق انسانی مردم فلسطین در میدان فلسطین تهران تجمع کردند و شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کارنامه نتایج نهایی آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به منظور شرکت در «نهمین نشست وزرای محیط‌زیست جهان اسلام» عازم شهر بندری جده عربستان سعودی شد.

تهران - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تهران بر لزوم تشکیل شورای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و نظارت بر فعالیت‌های مربوط به انتخابات بر مبنای قانون جدید انتخابات تأکید کرد.

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی بابل از دستگیری قاتل فراری در یکی از روستاهای این شهرستان در کمتر از 10 ساعت خبر داد.

تهران - ایرنا - جرایم ارتکابی رژیم اشغالگر فلسطین قبال مردم فلسطین به طور عام و در جنگ اخیر در غزه به طور خاص، برابر اسناد و مدارک معتبر قضایی که به تایید کمیته مستقل حقیقت‌یاب سازمان ملل متحد نیز رسیده است، هم جنایت جنگی است و هم نسل‌کشی.

تهران - ایرنا - دوره جدید اردوهای راهیان پیشرفت ویژه دانش‌آموزان مدارس غیردولتی، هیات امنایی و شاهد آغاز شد و قرار است 10 هزار دانش‌آموز در این دوره مشارکت کنند.

تهران - ایرنا - معاون اورژانس اجتماعی در مرکز اورژانس اجتماعی، پیشگیری از آسیبها و بازتوانی اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از 500 کودک امسال از چرخه کار کودک خارج شدند.

تهران - ایرنا - دبیر ستاد بزرگداشت هفته ملی بیمه سلامت، با اعلام جزییات برنامه‌های ستاد در این هفته (29 مهر تا 5 آبان)، گفت: برنامه‌هایی برای آشنایی و شناخت بیشتر گیرندگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت با فعالیت‌های سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته شده است.

تهران ایرنا - رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و کشتار مردم بی دفاع، میخی بر تابوت خود کوبید.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آمادگی کامل کادر درمان برای اعزام به غزه خبر داد و گفت: منتظر بازگشایی رفح برای امدادرسانی به مردم مظلوم فلسطین هستیم.

تهران - ایرنا - کمیته امداد امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی و بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن هزاران زن و مرد و کودک را به عنوان فاجعه هولناک قرن محکوم کرد.

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر ایران جنایت رژیم صهیونیستی هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در نوار غزه را محکوم کرد و گفت: هیچ قانون و کنوانسیونی اجازه حمله به مراکز درمانی را نداده است و این تجمع امروز یعنی آنکه خواهران و برادران محصور شده در غزه بدانید که تنها نیستید و همه کادر درمانی و امدادگران و پزشکان و پرستاران قلبشان با شما است.