چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرری _ ایرنا _ ویژه برنامه‌های سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) حسنی بدون حضور جمعیت برگزار و به صورت زنده از صداوسیما پخش می‌شود.

تهران - ایرنا - بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال شهرخودرو، بخش دیگری از قراردادهای خود را دریافت کردند.

تهران - ایرنا - امام جمعه موقت ورامین گفت: برخی تلاش دارند که به اسم نواندیشی و حتی در لوای انقلابی‌گری، خط و راه امام را زیر سوال ببرند در صورتی که راه و منش امام مشخص و تا ابد ادامه دارد.

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه بااشاره به تصویب مبلغ 6 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای اقتصادی و صنعتی آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا در استان، از همه دستگاه‌های اجرایی بویژه بانک‌ها خواست برای جذب تمامی این مبلغ نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

اصفهان - ایرنا - واژگونی سه دستگاه خودرو و 2 موتور در جریان حادثه‌هایی جداگانه در شهرستان نایین 2 کشته و هشت مصدوم در 2 روز گذشته برجا گذاشته است.

کرج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اعلام کرد که برای استفاده بهینه از پسماندها، تکمیل 15 پروژه پسماند و بهداشتی در محل دفن زباله های این کلانشهر امسال انجام می شود.

تهران - ایرنا - هواشناسی استان تهران اعلام کرد: دمای هوای پایتخت تا روز یکشنبه، 3درجه کاهش خواهد یافت.

کرج - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر کرج گفت: جسد زن میانسال که روز سه شنبه هفته جاری به همراه همسرش در رودخانه سقوط کرده بود ساعتی پیش کشف شد.

شاهرود - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت هفت کیلومتر از محور میامی - جیلان آغاز شد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: سال گذشته 523 نفر در استان بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

سمنان - ایرنا - باغ پرندگان و حیوانات یکی از مراکز تفریحی و گردشگری شهر سمنان در نزدیکی میدان امام خمینی (ره) است که بازدید از این مجموعه برای عموم آزاد می باشد. (عکس: علی اکبر بندری)

بوشهر - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: نجاتگران هلال احمر این استان قایقران روس را که در ساحل بندر دلوار گم شده بود، پیدا کردند.

مشهد - ایرنا - رییس کمیسیون خدمات فنی و مهندسی و عمران اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: اصلاح و تقویت اقتصاد در دوران کرونا و پس از آن نیازمند تغییر در نگاه، نگرش و رفتارهای فرهنگی و اجتماعی است.

بوشهر - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته دما در برازجان و دیر این استان به 50 درجه سانتیگراد رسید.

بوشهر - ایرنا - رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: سانحه رانندگی بامداد امروز در محور خورموج - کاکی شهرستان دشتی یک فوتی و 2 مصدوم برجا گذاشت.

تهران - ایرنا - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) را مکلف به تشکیل «کمیته دائم نوسازی ناوگان تجاری» کرد.