چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد از اعزام فوری 2 بیمار بدحال تصادفی به بیمارستان بعثت سنندج با آمبولانس اورژانس خبر داد.

اهواز - ایرنا بعد از گذشت چهار روز از پیشروی آتش در جنگل‌ها و مراتع اندیکا، سرانجام این آتش سوزی بعد از ظهر امروز جمعه به طور کامل مهار شد.

تهران - ایرنا - امام جمعه شهرستان پردیس گفت: غفلت هایی در حفاظت از محیط زیست اتفاق افتاده است و گفتمان سازی برای مطالبه گری حفاظت از محیط زیست باید در دستور کار مردم و مسئولین قرار بگیرد.

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه پلدختر گفت: عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی آمار مبتلایان به کرونا در این این شهرستان را افزایش داد.

بجنورد - ایرنا - استادیار علوم اقتصادی دانشگاه بجنورد گفت: با شیوع کرونا به یکباره کدهای بورسی کشور به رقم 2 میلیون رسیده است که در این میان دولت باید از این فرصت برای هدایت سرمایه به سمت تولید در ایران پساکرونا استفاده کند.

آیت‌الله امینی در یک قرن زندگی نه اهل بازی بود و نه می‌شد او را به بازی گرفت.

اهواز - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خواستار رعایت نکات بهداشتی از دانش آموزان شد و گفت: دانش آموزان بدون ماسک اجازه حضور در حوزه امتحانی را ندارند.

تبریز - ایرنا - مدیر گروه اقتصاد دانشگاه پیام نور تبریز با اشاره به کاهش معاملات ملکی در حوزه مسکن به علت شیوع کرونا، گفت: کرونا موجب شده نقدینگی سرگردان جامعه به مدت طولانی در بازار سرمایه که اکنون بیشتر معاملات در آن به صورت مجازی صورت می گیرد، ماندگار و دایمی شده و بازار سرمایه بیش از پیش هیجانی شود.

بندرعباس - ایرنا - نمایشگاه مجازی استانی خوشنویسی «امام رئوف» به مناسبت دهه کرامت و با محوریت امام رضا (ع) در هرمزگان برگزار می‌شود.

اردبیل _ ایرنا _ امام جمعه خلخال گفت: با توجه به ورود جمع بی‌شماری از گردشگران و میهمانان در روزهای اخیر به این شهرستان موارد پیشگیرانه از کرونا نیز باید بیش از پیش باید رعایت شده و جدی گرفته شود.

اصفهان - ایرنا - امام‌جمعه نایین گفت: امام خمینی (ره) یک انسان تحول‌آفرین و تحول‌خواه بود که در حوزه حاکمیت ارزش‌های الهی و معنوی توانست، نه تنها ایران که همه آزادگان دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهد.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست از شناسایی 33 میلیون هکتار مناطق منشاء گرد و غبار خبر داد و گفت: امروز می توانیم مدعی باشیم 60 درصد گردوغبار با منشاء داخلی را مهار کرده‌ایم و بقیه نیز در سه سال آینده مهار خواهد شد.

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آئین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز 16 خرداد در 6 شهر استان شامل آبیک، خاکعلی، محمدیه، الوند، آوج و آبگرم برگزار شد.

تهران - ایرنا - «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار «بیل ریچاردسون» با محمد جواد ظریف درباره زندانی آمریکایی را تایید کرد.

اصفهان - ایرنا - اعضای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز جمعه، برای سومین مرتبه در 2 هفته گذشته آزمایش کرونا دادند.

بیرجند - ایرنا - نمازجمعه این هفته در 6 شهر خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه شد.