پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان به تازگی اعلام کرده‌اند، از آنجایی که اشعه ماورابنفش قادر به از بین بردن ویروس می باشد، ممکن است در شرایط کنونی همه گیری کرونا، استفاده از لامپ‌های قابل حمل تولیدکننده این اشعه به وسایلی ضروری مانند تلفن همراه برای انسان بدل شود.

خرم‌آباد - ایرنا - رییس دادگستری دلفان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان منهدم و 20 کیلوگرم تریاک کشف شد.

خرم‌آباد - ایرنا - مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد روز چهارشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد.

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: امام خمینی (ره) متعلق به همه ملت هاست و باعث هوشیاری مردم و ایستادگی در مقابل استکبار و تقویت جبهه حق در مقابل باطل شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز چهارشنبه به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرمودند: تحول‌خواهی لوزما به معنای اعتراض نیست بلکه به معنای گرایش مستمر به بهتر شدن است، یعنی اکتفا نکردن به داشته‌های موجود.

اردبیل_ایرنا_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اردبیل گفت: وضعیت مناطق مختلف این استان از نظر بیماری کرونا سفید و زرد بوده اما رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برای تداوم این وضعیت از سوی شهروندان ضروری است.

بروجرد - ایرنا - 14خرداد 68 روز فراموش نشدنی در تاریخ ملتی است که روح مردی از جنس خدا و آفتابی که پرتو انوارش جهانی را منور کرده بود را از دست دادند.

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بخش فیروزآباد یکی از مناطق مهم استان در بخش تولید زعفران است، گفت: از هر طرح تولیدی و خدماتی به ویژه در حوزه های گردشگری، کشاورزی، دام و طیور و خدماتی که منجر به ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم این بخش شود حمایت می‌کنیم.

همدان - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان از آمادگی 60 مرکز برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: این مراکز از اول تیر کار خود را آغاز می‌کنند.

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه از تمدید ممنوع فعالیت تالارها و استخرهای شنا در شهر کرمانشاه و دیگر نقاط استان خبر داد.

تبریز - ایرنا - رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی از برگزاری شب شعر مجازی «پیر جماران» در تبریز به مناسبت رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

مهاباد - ایرنا - کارشناس مسوول حفظ نباتات اداره جهادکشاورزی مهاباد گفت: 104 لیتر سموم کشاورزی غیرقابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان کشف و ضبط شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از نمایش آثار نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» در فضای مجازی خبر داد.

همدان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مردم دارالمومنین در سراسر استان با اجرای 300 برنامه آیین سوگواری بنیانگذار کبیر انقلاب را برگزار می‌کنند.

تهران - ایرنا - معاون اکتشاف سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور اعلام کرد: سال گذشته عملیات شناسایی ذخایر معدنی در وسعت 150 هزار کیلومتر مربع انجام شد و امسال هم این امر تداوم خواهد داشت.

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: 100 درصد جمعیت شهرستان غربالگری سلامت و کرونا شدند.