جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - رییس جمهوری روسیه در تماس تلفنی همتای آمریکایی خود اعزام موفقیت‌آمیز فضانوردان با دراگون توسط ایالات متحده را به وی تبریک گفت و دو طرف بر عزم متقابل برای گسترش همکاریهای سودمند در عرصه فضایی تاکید کردند.

تهران - ایرنا - سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر کم شدن قدرت ویروس گفت: کرونا همپنان پرقدرت است.

تهران - ایرنا - وزارت ورزش و جوانان در پی مصاحبه وزیر بهداشت با انتشار بیانیه‌ای ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان، در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

نیویورک - ایرنا - نماینده دائم فرانسه و رئیس دوره‌ای شورای امنیت گفت گزارش مربوط به اجرای قطعنامه 2231 شورای امنیت در سوم تیرماه برگزار خواهد شد.

لارستان - ایرنا - نخستین رییس دفتر ایرنا در لارستان فارس دوشنبه 12 خرداد 99 در آیینی با حضور مسوولان در شهر لار مرکز این شهرستان معرفی شد و دفتر ایرنای لارستان با پیام صوتی مدیر عامل ایرنا آغاز به کار کرد. / عکس: امیر قیومی

یزد - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: اگر از فضای مجازی استفاده درست شود، ظرفیت مناسبی برای تبیین سیره و ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) است.

ایرنا - یاسوج - اسفند سال 97 قسمت های زیادی از کاروانسرای احیا شده بافت تاریخی دهدشت معروف به بلادشاپور در مرکز شهرستان کهگیلویه، میراث ماندگار تاریخ صفویه تخریب شد مرمت این طرح با تامین هفت میلیاردو 500 میلیون ریال درحال اجراست بافت قدیم شهر دهدشت با 45 هکتار و بیش از 2 هزارخانه، مسجد، حمام، کاروانسرا و بازار بزرگ معروف به بلادشاپور یکی از بزرگترین آثار دوره صفویه است. عکاس: حسین خدمتی

یاسوج - ایرنا - مدیرکل محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: بعد از چهار روز تلاش شبانه روزی در اطفای حریق منطقه حفاظت شده خاییز با توجه به وزش باد، شعله های کوچک اتش دوباره بر فراز این منطقه حفاظت شده نمایان شده است.

تهران - ایرنا - عضوشورای اسلامی شهر تهران گفت که شورای شهر به موضوع حریق بوستان ولایت و چیتگر ورود می کند.

تهران - ایرنا - با ادامه اعتراضات خیابانی در مخالفت با قتل یک رنگین پوست آمریکا و دستور صریح ترامپ برای سرکوب معترضین، خبرگزاری آسوشیتدپرس از بازداشت تعداد چهار هزار و یکصد نفر در این اعتراضات خبر می‌دهد.

تهران - ایرنا - با ادامه اعتراضات مردمی در آمریکا به نژاد پرستی و قتل جورج فلوید رنگین پوست به دست پلیس و بسته شدن پمپ بنزین‌ها و مغازه‌های شهر مینیا پولیس، این شهر به منطقه جنگی میان معترضان و نیروهای پلیس تبدیل شده است.

بیرجند - ایرنا - فرماندار زیرکوه گفت: 33 درصد شبکه‌های آبرسانی شهرستان معادل 240 کیلومتر فرسوده است که نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی برای اصلاح و بازسازی و جلوگیری از هدرفت آب هستیم.

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشکلات مربوط به تکریم سالمندان استان شناسایی و راهکارهای رفع آن ارایه شود.

شیراز - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: فردی که در یک درگیری خانوادگی به سمت اعضای خانواده خود در شیراز اسید پاشید دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش‌وپرورش در نشست بهره‌وری در این وزارتخانه گفت: در تقویت و افزایش بهره‌وری آنچه از منابع مالی مهم‌تر است وجود ایده‌های نو است.

ساوه - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: راه و شیوه حضرت امام خمینی (ره) ضامن تداوم سربلندی و نجات کشور است و همه باید با اخلاص در این مسیر گام بردارند.