جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک روانپزشک گفت: برای اینکه جامعه‌ای مولد و بدور از استرس با افرادی کارآمد در امور اجتماعی داشته باشیم باید به مسایل بهداشتی و سلامت روان افراد آن اهمیت فوق العاده‌ای بدهیم

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یکی از مهمترین طرح‌های زیرساختی این منطقه، تبدیل مسیر ورودی این منطقه تا شهر ماکو به بزرگراه بوده که برای اجرای کامل این طرح، یک‌هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

روزنامه‌های خراسان رضوی روز سه‌شنبه سیزدهم خرداد 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوانهای برجسته آنها مرور می‌شود.

دزفول - ایرنا - رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند گفت: جوان حدود 25 ساله راکب موتورسیکلت بر اثر سانحه رانندگی در دهستان کیارس بخش مرکزی گتوند جان خود را از دست داد.

تهران - ایرنا - "جمعه عناد سعدون" وزیر دفاع عراق دستور بسته شدن صفحات شخصی فرماندهان امنیتی و اطلاعاتی را در شبکه‌های اجتماعی صادر کرده است.

تهران - ایرنا - رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت پاداش مالی به مدافعان سلامت تا هفته آینده خبر داد.

ارومیه - ایرنا - دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: مجوز بازگشایی مدارس این رشته ورزشی در استان تا 16 خرداد جاری صادر می‌شود.

بجنورد - ایرنا - نخستین دفتر کاریابی بین‌المللی استان خراسان شمالی با هدف اعزام نیروی کار به کشورهای حوز اسکاندیناوی مجوز دریافت و از هفته جاری آغاز به کرده است.

سنندج - ایرنا - رییس اداره استاندارد سقز گفت: پنج جایگاه سی ان جی به علت نواقص بحرانی که برای سلامت شهروندان حیاتی و مهم است در این شهرستان پلمب شد.

نیویورک - ایرنا - ساعتی پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مقررات منع آمد و شد و حکومت نظامی برقرار کرد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا خود در صحنه حاضر شد تا از نزدیک شرایط را زیر نظر داشته باشد.

اراک - ایرنا - کارشناسان منابع طبیعی و محیط زیست در استان مرکزی اعتقاد دارند که مالچ پاشی در عرصه‌های بیابانی مشکلات زیست محیطی به همراه دارد، بنابراین باید از روش های بیولوژیکی و طبیعی که از دوام بیشتر و آسیب‌های کمتری برخوردارند، استفاده شود.

مشهد - ایرنا - بزرگترین رود پارک مشهد با نام "چهل بازه" سالانه 25 میلیون مترمکعب رواناب را از خود عبور می‌دهد.

مشهد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی گسترده در انبار روباز کارخانه بازیافت کاغذ بینالود که از دوشنبه شب آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

تهران - ایرنا - توماس هاردی رمان‌نویس و شاعر جنبش طبیعت‌گرایی بود که در برخی از آثار او رگه‌هایی از ادبیات عصر روشنگری و رمانتیسیسم دیده می‌شود. او تأثیر قابل توجهی بر شعر مدرن انگلیسی گذاشت به طوری که امروزه از او به عنوان یکی از شاعران و نویسندگان مطرح سده بیستم یاد می‌شود.

سنندج - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با توجه به شرایط موجود جامعه و عدم برگزاری مراسم‌های عمومی، بیشتر برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود.