جمعه 13 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مدیر بنیاد مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در ابرکوه گفت: در راستای کمک به تسهیل ازدواج جوانان، 11سرویس جهیزیه نوعروسان ایتام و نیازمند این شهرستان به ارزش 1.7 میلیارد ریال به آنها اهدا شد.

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خط امام (ره) هم ضامن استقلال و عزت ما است و هم عدالت و پیشرفت را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

بجنورد - ایرنا - یک استاد اقتصاد دانشگاه‌های خراسان شمالی گفت: بخش اقتصاد، بیشترین آسیب را از ناحیه کرونا دید و آنچه که اتفاق افتاد به جهت نوع شیوع و راه‌های سرایت، برای بخش‌هایی از اقتصاد که با نیروی کار و نیروی انسانی همراه بود، بیشترین خسارت را به بار آورد.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، گفت: نمی‌توانم خودم را فریب بدهم اما معتقدم می‌توانم به راحتی در تیم ملی بازی کنم.

زاهدان - ایرنا - شماری از بازاریان و کسبه شهرستان دلگان در دیدار با فرماندار از تعطیلی داوطلبانه بازار گلمورتی مرکز این شهرستان تا اطلاع بعدی خبر دادند و علت این اقدام را همراهی با مسوولان در شکست کرونا اعلام کردند.

شهرری - ایرنا - ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) اعلام کرد: اجتماع عظیم و میلیونی پیروان حضرت امام خمینی (ره) در مراسم بزرگداشت 14 خرداد در حرم مطهر آن حضرت امسال بنا به توصیه مسئولین بهداشتی کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار نخواهد شد.

بوشهر - ایرنا - فرماندار بوشهر گفت: امروز وقت پرداخت به مسائل حاشیه‌ای نیست بلکه باید فارغ از نگاه‌های سیاسی درکنار هم برای حل مشکلات شهرستان گام برداشت.

ارومیه - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون سه‌هزار و 500 قالی‌باف در این استان به عضویت این صندوق درآمده که با تحقق این امر، امید به آینده آنان در خصوص استفاده از مزایای بیمه افزایش یافته است.

تهران - ایرنا - سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز، گفت: اینکه می‌گویند به دلیل آنکه پرسپولیس قهرمان نشود، خواستار لغو لیگ هستیم، مطلب درستی نیست بلکه به دلیل مبتلا شدن هفت نفر از اعضای تیم، به فکر سلامت بازیکنان هستیم.

تهران - ایرنا - بررسی شاخص‌های کلان اقتصادی با حضور روسای سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و مرکز آمار ایران در دستور کار امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

تهران - ایرنا - رییس مرکز اورژانس تهران از آتش سوزی خودرو سواری در جاده خاوران (جنوب پایتخت) خبر داد و گفت: در این حادثه 4 مصدوم روانه بیمارستان شدند.

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه از پرواز هواپیمای حامل دکتر سیروس عسکری از آمریکا به مقصد ایران خبر داد.

قصرشیرین - ایرنا - قصرشیرین در غربی‌ترین نقطه ایران اسلامی با داشتن 11 هکتار گلخانه شرایط بسیار مطلوبی برای تولید محصولات کشاورزی دارد که ضامن تحقق جهش تولید و نویدبخش آینده‌ای روشن برای رونق اقتصادی این منطقه است.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با تاکید بر این که دولت از هیچ اقدامی در جهت صیانت از اراضی و منابع ملی و حقوق مردم دریغ نخواهد کرد گفت: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی دستور کار نخست استاندار تهران باید باشد.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: «علی کریمی» یک استعداد ناب در فوتبال ایران بود که به مدارج بالا رسید و بدون شک از من تکنیکی‌تر بود.

تهران - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پردیس گفت: تصویر برداری و مستند سازی 7 اثر تاریخی شاخص در شهرستان پردیس انجام شده است که بعد از طی مراحل اداری ثبت ملی خواهند شد.