شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی تهران با بیان اینکه 416 مجموعه ورزشی شهرداری پایتخت فرصتی ارزشمند برای شهروندان محسوب شود گفت: از روز شنبه 17 خرداد ماه بیش از 58 مجموعه ورزشی در 35 رشته مختلف انفرادی و دو رشته والیبال و فوتبال نیز در مجموعه های ورزشی دایر خواهد بود.

قم - ایرنا - مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با صدور بیانیه ای، ضمن گرامیداشت ایام سالگرد رحلت امام تنها راه غلبه بر دشمنان و حل مشکلات را پیروی از فرامین راهگشای رهبر معظم انقلاب دانست.

تهران - ایرنا - علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در توئیتی تاکید کرد که نشانه‌های افول شیطان بزرگ، بیش از پیش نمایان شده است.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش تند باد محلی بعد از ظهر امروز / دوشنبه / ارتفاعات جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.

سنندج - ایرنا - رییس شورای اطلاع‌رسانی کردستان با بیان اینکه یاد امام راحل برای همیشه در قلب مردم جای دارد، گفت: سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین 15 خرداد امسال با توجه به شرایط جامعه باید به بهترین نحو ممکن گرامی داشته شود.

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اتحاد، همدلی و همبستگی مردم و مسئولان و تسهیل در ارایه خدمت به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران کلید تحقق جهش تولید در استان و کشور است.

تهران - ایرنا - رسانه‌های سوری دوشنبه شب از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان حلب در شمال غرب سوریه خبر دادند.

تهران - ایرنا - فرهنگسرا و مراکز فرهنگی هنری شهر تهران ویژه برنامه هایی را به مناسبت بزرگداشت سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی در فضای مجازی برگزار می‌کنند که برگزاری مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه عکس، تولید و انتشار محصولات فرهنگی و نماهنگ از این جمله است.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در جلسه برنامه‌ریزی برای تحقق شعار جهش تولید و تکمیل پروژه‌های کلان ملی با بیان اینکه افتخارات و دستاوردهای دولت قطعا افتخارات مجموعه نظام محسوب می‌شود و مایه دلگرمی مردم است از اینکه دستاوردهای دولت بخوبی بیان نمی‌شود انتقاد کرد و گفت: سکوت و بازگو نکردن اقدامات دولت جفا به کل نظام و ملت است.

بیرجند - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: سرمایه‌گذاری در صندوق‌های پژوهش و فناوری سودآور است و به تقویت این صندوق‌ها در استان‌هایی همچون خراسان جنوبی کمک می‌کند.

سید روح‌الله میرصانعی دبیرکل کانون کارگزاران در گفت‌وگو با ایرنا 24 به تحلیل و بررسی فرصت‌های پیش روی صنعت کارگزاری و چشم‌انداز توسعه آن پرداخت.

رشت - ایرنا - سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به روند افزایش نسبی دما در استان از فردا تا اواخر هفته گفت: رعدو برق شدید و اصابت صاعقه بر زمین در بعضی نقاط و ساعات و وزش باد گرم شدید در برخی ساعات برای فردا با شدت بیشتری قابل انتظار است.

تهران - ایرنا - چراغ های برج میلاد همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در شامگاه 13 خردادماه به مدت یک ساعت خاموش می‌شود.

سمنان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به آغاز نهضت سنددار کردن موقوفات، گفت: 300 پلاک از موقوفات استان تا پایان سال 99 سنددار می‌شود

تهران - ایرنا - رئیس اداره سیلو و غله جنوب شرق تهران گفت: با آغاز زمان برداشت محصول، خرید تضمینی گندم مازاد برنیاز کشاورزان جنوب‌شرق تهران در مراکز دولتی آغاز شد.

سبزوار - ایرنا - مسوول روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: بیمار قلبی اهل منطقه عشایری در ارتفاعات شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی به کمک بالگرد هوایی سبزوار در استان خراسان رضوی نجات یافت.