شنبه 14 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - میانگین شاخص کیفیت هوای کلانشهر مشهد روز دوشنبه دوازدهم خرداد ماه در وضعیت سالم قرار دارد.

قزوین - ایرنا - گزارش مسؤولان استانی از آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در قزوین نشان داد که در صورت کمرنگ شدن اجرای فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، چالش‌ها و خطر قرمزهای جدیدی در استان پیش رو خواهیم داشت.

تبریز - ایرنا - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: بالگرد اورژانس برای امدادرسانی به جوان 20 ساله بر فراز شهرستان بناب به پرواز درآمد.

دزفول - ایرنا - مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت: خیران سلامت پنج هزار 500 روپوش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اهدا کردند.

تهران - ایرنا - مشاور اسبق روحانی گفت: مجلس آینده اگر می‌خواهد حرمت مجلس حفظ شود و ضایعات مجلس دهم زدوده شود باید جایگاه مجلس را حفظ کنند و در چارچوب اختیارات نمایندگی قدم بردارند و فقط در جایگاه قانونگذاری و نظارت قرار بگیرند.

رشت - ایرنا - سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف 36 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و رشت خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان گفت: ادامه لیگ فوتسال زنان ضروری نیست و بهتر است همین جا بازی‌ها را تمام کنیم. زیرا قرار نیست تیمی به باشگاه‌های آسیا اعزام شود.

اراک - ایرنا - «علی اکبر کریمی» نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت به عنوان نخستین رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس یازدهم انتخاب شد.

زاهدان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ سازی امری مهم در حوزه صرفه جویی مصرف برق ادارات بوده و این موضوع از طریق آموزش و ارائه دستورالعمل اجرایی به هر دستگاه باید انجام شود.

تهران - ایرنا - صندوق تسهیلات جهانی محیط‌زیست (GEF) در سال‌های اخیر پروژه‌های محیط زیستی ایران را به رغم اعمال همه تحریم‌های ناعادلانه، تحریم نکرده است.

تهران - ایرنا - سناتور دموکرات آمریکایی با انتقاد از رفتار ترامپ در واکنش به اعتراض‌ها علیه قتل شهروند سیاهپوست به دست پلیس گفت که او به جای بازگرداندن آرامش، آتش را شعله‌ورتر کرد.

تهران - ایرنا - پیشکسوت داوری گفت: در فینال جام جهانی 1994 آمریکا و وقتی بازی به ضربات پنالتی کشیده شد، مسوولیت وسط زمین را در اختیار داشتم. وقتی «فرانکو باره‌سی» پشت توپ ایستاد «روبرتو باجیو» از خط خارج شد به سمتش رفتم و گفتم به محل قانونی که برایتان در نظر گرفته شده بروید، او جواب داد می‌خواهم دعا کنم تا توپ فرانکو (باره‌سی) گل شود.

همدان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از اعمال قانون متخلفان آرد و نان استان خبر داد و گفت: برای پرونده‌های تخلف صورت گرفته در این زمینه 503 میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شد.

کرمانشاه - ایرنا - آتش‌زدن بقایای محصولات و کاه و کلش کشاورزی، سنتی غیرعلمی و اقدامی غیرقانونی است که سیمای ناخوشایند طبیعت را به تصویر می‌کشد، خاک را عقیم و کم‌توان می‌کند و گاه مقدمه‌ای برای به آتش‌کشیدن جنگل و سرمایه‌های طبیعی می‌شود.

تهران - ایرنا - عادی شدن ساعات حضور کارکنان در ادارات گرچه حاوی پیام مهار و مدیریت کرونا است اما باید توجه داشت که این ویروس به پایان نرسیده و همچنان در کمین نشسته است.

ارومیه - ایرنا - مدیر اجرایی معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام ترم بهاری کلاس‌های زبان خارجی این نهاد به صورت آنلاین آغاز شد و نیازی به مراجعه حضوری داوطلبان در ایام شیوع بیماری کرونا نیست.