یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رییس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به بروز حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه وانت نیسان با کامیون در جاده اردبیل - خلخال گفت: در این حادثه راننده وانت نیسان در میان شعله‌های آتش سوخت و جان باخت.

تهران - ایرنا - رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب، محمدباقر قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: امیدوارم الگوی موفقی از مدیریت را در برابر چشمان ملت به نمایش درآورید.

یزد - ایرنا - سرپرست پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی یزد از کشف 150 قطعه اشیای تاریخی و عتیقه به ارزش 10 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

بغداد - ایرنا - تعدادی از شخصیت های سیاسی و صاحب نظران عراقی از اقدام تحریم شکنانه جمهوری اسلامی ایران در ارسال محموله سوخت به ونزوئلا ابراز خرسندی کرده و خواهان پیروی دیگر کشورها از جمله عراق از این اقدام ایران برای بی اثر کردن تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا شدند.

دهلی نو - ایرنا - مقامات هندی اعلام کردند که ارتش این کشور تعداد بیشتری از نیروهای نظامی خود را از مناطق مختلف به لاداخ منتقل کرده است تا با 5 هزار نیروی نظامی چین در این منطقه مرزی مقابله کند.

تهران - ایرنا - نگاهی به واکنش‌های مقامات اتحادیه اروپا و سه کشور عضو برجام نشان می‌دهد که سقف واکنش آنها به کارشکنی‌های مکرر آمریکای ترامپ در برجام صرفا ابراز تاسف بوده است.

تهران - ایرنا - رییس سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال زمان آغاز تمرینات و رقابت‌های لیگ دسته دو و سه را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلام کرد.

لندن - ایرنا - انگلیسی‌های معترض به نژادپرستی در این کشور و قتل یک سیاهپوست توسط پلیس سفیدپوست آمریکایی، دیروز و امروز (یکشنبه 11 خرداد) در خیابان‌های لندن و سایر شهرهای انگلیس دست به تظاهرات زدند.

تهران - ایرنا - دو مجموعه نمایشی رادیویی به مناسبت ایام ارتحال «امام خمینی» ره از رادیو نمایش پخش می‌شود.

بندرعباس - ایرنا - گزارش تصویری ازسومین رزمایش مواسات وهمدلی سپاه شهرستان حاجی آباد با حضور مسوولان.

ایرنا - تهران - مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم جواد الله کرم از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه در معراج شهدا با حضور تعدادی از همرزمانش برگزار شد. این شهید بزرگوار در جریان حمله نیروهای تکفیری به «خان‌طومان» در زمان آتش‌بس در تاریخ 19 اردیبهشت سال 95 به شهادت رسید.

مهاباد - ایرنا - دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب گفت: یک نوزاد 14 ماهه پس از افتادن در یک آب‌بند کشاورزی در بالادست آبشار «قینرجه» این شهرستان غرق شده و جان خود را از دست داد.

تبریز - ایرنا - خانه قدیمی و ماندگار ارفع الملک جلیلی نخستین شهردار تبریز در فهرست آثار ملی ایران به شماره 32938 به ثبت رسید.

مهاباد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد گفت: 400 بسته مواد غذایی در قالب سومین مرحله از توزیع بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

گناباد - ایرنا - فرماندار گناباد گفت: پیشگیری از بیماری کرونا و لزوم آمادگی خانواده‌ها در برابر آن باید در جامعه فرهنگ‌سازی و به فرهنگی عمومی تبدیل شود.

کرمان - ایرنا - مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به کسب رتبه دوم این استان در اجرای سیستم آبیاری نوین در کشور گفت: در سال 98، میزان 115 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های آبیاری نوین استان اختصاص یافت.