یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان عفو بین‌الملل روز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای استفاده از قوای مفرط علیه معترضان به بی‌رحمی پلیس آمریکا را محکوم کرد و از پلیس این کشور خواست به پاسخ نظامی به تجمع‌کنندگان پایان دهد.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی بهزیستی کشور از تمدید فرصت ثبت نام مراکز مثبت زندگی تا ساعت 24 روز سه شنبه (13 خرداد) خبر داد.

تهران - ایرنا - برگزیدگان و شایستگان تقدیر مجموعه داستان کوتاه و بخش ویژه بیستمین دوره جایزه «مهرگان ادب» (رمان زبان مادری) معرفی شدند.

بندرعباس - ایرنا - رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان هشدار داد: دریاچه سدها و رودخانه های استان خطر غرق شدگی و مرگ را برای شناگران به همراه دارد.

تهران - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: تا کنون یک دهم از اراضی منطقه حفاظت شده خابیز دچار حریق شده است.

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه حاجی‌آباد طرح مواسات را یکی از بزرگترین رزمایش‌های اجتماعی وامدادی دانست که نشان از رفتار مومنانه و همدلانه مردم ایران در روزگار کرونا دارد.

شیراز - ایرنا - مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس در دیدار با فرمانده انتظامی این استان بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای تامین و انتقال برق و انرژی تاکید کرد و اظهار داشت: تامین برق و انرژی نقش بسزایی در ارتقاء و تثبیت امنیت اجتماعی دارد.

محمدرضا رافع در گفت‌وگو باخبر تصویری ایرنا24 گفت: امروز علی‌رغم روند صعودی روزهای گذشته، بورس با روند نزولی همراه بود.

نخستین جلسه علنی مجلس یازدهم امروز برگزار شد، جلسه‌ای که بیشتر زیر سایه موضوع اعتبارنامه‌ها قرار داشت.

تهران - ایرنا - معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از بررسی 34 هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی این استان برای صدور اسناد کاداستری (تک برگی) خبر داد.

تلاش ترامپ برای محدود کردن شبکه‌های اجتماعی

بوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: سارقان احشامی که قصد داشتند 400 راس دام پیرمرد جمی را حین چرا به سرقت ببرند شناسایی و دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - رئیس کلانتری 112 ابوسعید از دستگیری یک قاچاقچی ارز در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: 177 هزار دلار از این فرد کشف شد.

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با صدور پیامی درگذشت مرحوم حاج علی امینی نور، پدر شهیدان والامقام سعید، مجید و اسماعیل امینی نور را تسلیت گفت.