یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسن توفیق کاریکاتوریست و مدیرمسئول نشریه طنز توفیق، ظهر امروز درگذشت.

تهران - ایرنا - تارنمای کنفدارسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) سرانجام بعد از اخذ حدود 90 هزار رای، ترکیب منتخب لیگ قهرمانان آسیا را در سال 2016 از نگاه هواداران معرفی کرد.

تهران - ایرنا - معاون صدای رسانه ملی، گفت: اگر رادیو در شکل‌گیری سبک زندگی و میزان فرهیختگی مردم موثر بوده و وسیله‌ای برای آموزش، سرگرمی و افزایش مهارت در کشور است به واسطه حضور و دانش هنرمندان و چهره های فرهیخته‌ای مانند استاد بهروز رضوی است.

تهران - ایرنا - اللهیار صیادمنش ستاره سابق استقلال در تمرینات تیم فنرباغچه حضور دارد اما آینده‌اش کاملا مبهم است.

تهران - ایرنا - دو کشور چین و آمریکا در حال رویارویی با جهانی هستند که پیش از این تجربه کرده بودند، در حالی‌که جهان جدید با شرایط نوین در عرصه‌های مختلف در حال ظهور است.

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه بهترین راه سریعتر انجام پروژه ها واگذاری به آن ها به بخش خصوصی و بنیادها است، گفت: بخش خصوصی در ازای سرمایه گذاری برای اجرا مدتی طبق تفاهم نامه بهره بردار می شوند.

تهران - ایرنا - وزارت دفاع عراق از دستگیری یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در حومه بغداد پایتخت و کشته و زخمی شدن دو تروریست دیگر در استان کرکوک در شمال عراق خبر داد.

تهران - ایرنا - «لیونل مسی» معتقد است که بعد از پاندمی ویروس کرونا، «فوتبال دیگر مثل گذشته نخواهد بود» و از دیدن اینکه بسیاری از مردم شاهد مرگ دوستان و اعضای خانواده خود بوده اند، «به شدت آزار دیده است.»

کرج - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری مشکین دشت فردیس اعلام کرد: بخشی از یک قنات قدیمی در خیابان یادگار امام خمینی (ره) مشکین دشت ریزش و نشست کرد.

رشت _ ایرنا_ رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان از پایان کار نشاء برنج در وسعت 238 هزار هکتار از اراضی زیر کشت برنج این استان خبر داد.

اهواز - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی پارک حجاب اهواز در روز یکشنبه توسط ماموران آتش نشانی مهار شد.

تهران - ایرنا - نویسنده سریال «همگناه» در شبکه نمایش خانگی گفت: روایت زندگی شخصیت سیما بر اساس واقعیت نوشته و برنامه‌ریزی شده است.

در جهانی که مانند کوه، افعال ما را منعکس می‌کند؛ حتی پرواز پروانه‌ای در گوشه‌ای، می‌تواند در مکانی دیگر طوفان به راه بیندازد و بعید نیست که افتادن پر کاهی در ته چاهی بر تمام عالم اثرگذار باشد. کیم کی‌دوک در هشتمین تجربه‌ی فیلمسازی‌اش به دنبال خلق این معنا بوده است.

کرج - ایرنا - مدیر کل دفتر آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: 300 هزار همیار طبیعت از اقشار مختلف دانش آموزی، دانشجویی،‌طلاب، استاد دانشگاه، فعالان بازار و اقتصادی،‌معلمان و... در کشور فعال هستند.

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به حرف‌های حاشیه‌ای توجهی نداریم و می‌خواهیم بدون حرف و حدیث باز هم قهرمان شویم.

قم ایرنا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: دستگاههای اجرایی باید برای کاهش و مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی، برنامه اجرایی و عملیاتی تدوین و ارائه کنند.