یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در گذشته با تغییر فصل و کاهش تقاضا، قیمت برخی محصولات از جمله میوه‌های زمستانی کاهش می‌یافت، اما در سال‌های اخیر این روند تغییر کرده به‌طوری که محصولات زمستانی در فصل بهار و حتی تابستان همچنان با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسند.

تبریز - ایرنا - سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اعتبارنامه 3 نفر از نمایندگان در شعب بررسی تایید نشده است.

کرمان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: تعداد 54 هزار و 500 سبد کالا به ارزش حدود 17 میلیارد تومان طی ماه مبارک رمضان در راستای طرح رزمایش همدلی برای ایران همدل، بین مددجویان و نیازمندان این استان توزیع شد.

تهران - ایرنا - دولت سوریه پس از هشت سال تعطیلی جاده بین‌المللی «رقه - حلب، این گذرگاه کلیدی را بازگشایی کرد.

بندرعباس - ایرنا - فرماندار حاجی‌آباد گفت: اولویت اصلی در توسعه زیرساخت‌های این شهرستان به ویژه در روستاها آبرسانی و جاده‌سازی است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با تاکید بر اینکه وضعیت بازار نهاده‌های دامی نسبت به یک ماه گذشته مناسب است، گفت: از ابتدای فروردین‌ماه تاکنون بیش از یک میلیون و 800 هزار تن انواع نهاده‌های دامی به دست تولیدکنندگان رسیده است.

رشت - ایرنا - مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان با بیان اینکه راه نجات اقتصاد و رفع مشکلات و چالش های ناشی از آن توسعه کارآفرینی است، گفت: باید ظرفیت های استان برای توسعه کارآفرینی به کار گرفته شود.

کرج - ایرنا - استاندار البرز با تاکید بر تشکیل کارگروهی برای جذب یک هزار و 250 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا توسط دولت گفت: باید هرچه سریع تر نسبت به جذب این اعتبار اقدام شود.

کرج ایرنا - مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان البرز از مردم و گردشگران خواست از رودخانه های خروشان کرج، برغان، طالقان و کردان فاصله بگیرند.

تهران - ایرنا - وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور اجرای ماده (31) قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب 1395، اساسنامه پیشنهادی پست بانک ایران را به کمیسیون امور اجتماعی هیات دولت ارائه کرد.

دزفول - ایرنا - رییس پارک ملی کرخه شوش گفت: جنگل‌های منطقه دهستان سرخه (کرخه) شهرستان شوش از ساعتی پیش دچار آتش‌سوزی شدند.

شیراز - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: برداشت گندم از سطح 9 هزار و 200 هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود امسال در این شهرستان 50 هزارتن محصول برداشت و تحویل مراکز خرید شود.

تهران - ایرنا - در تازه‌ترین جلسه شورای صدور پروانه ساخت سینمایی با تولید فیلم‌نامه‌هایی در حوزه اجتماعی و کودک موافقت شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه نخست این استان در جذب بیمه شده طی سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون 28 هزار و 717 نفر در استان زیرپوشش این صندوق قرار گرفته‌اند.

پکن - ایرنا - سازمان هوافضای چین اعلام کرد دو ماهواره سنجش فنی را با موفقیت به فضا پرتاب کرده است.

شهرکرد - ایرنا - فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف هشت تن فرآورده گوشتی فاسد و غیربهداشتی در شهرستان بروجن خبر داد.