دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس گفت: تمام مساجد این استان طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز (دهم خرداد 99) همراه با اقامه نماز جماعت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

رشت - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از فراخوان ثبت نام خدمات تلویزیون اینترنتی در استان خبر داد و گفت: در این پروژه شهروندان می توانند ضمن برخورداری از اشتراک دسترسی ثابت به شبکه ملی اطلاعات از اشتراک یک‌ماهه رایگان خدمات تلویزیون اینترنتی نیز برخوردار شوند.

بوشهر - ایرنا - مدیرحوزه‌های علمیه استان بوشهرگفت: زمان نام‌نویسی برای آزمون حوزه‌های علمیه تا 20 خرداد است و علاقه‌مندان می‌توانند در پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌ها ثبت‌نام کنند.

بجنورد - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: میزان مصرف بنزین در این استان از ابتدای بهار امسال نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته که این نشانگر کاهش میزان مسافرت‌ها است.

رشت _ایرنا_ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان گفت: برف سال گذشته 63 میلیارد تومان به شبکه برق گیلان خسارت وارد کرده است.

تهران - ایرنا - استاندار تهران گفت: وضعیت این استان به سمت مدیریت و کنترل بیماری کرونا پیش می رود و تعداد بستری و فوتی ها رو به کاهش است.

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: زمانی دانشگاه در انجام وظایف خطیر خود موفق است که جذب دانشجویان و ایجاد رشته‌ها بر اساس نیازهای روز جامعه و برای حل مسائل و مشکلات و خدمت به کشور و مردم باشد.

تهران - ایرنا - فرانسه سرزمین قهرمانان ورزشی جهان است اما آیا واقعا یک کشور فوتبالی هم محسوب می‌شود؟ پاسخ این پرسش و پرسش‌هایی مشابه در خصوص اتمام عجولانه لوشامپیونه در بحبوحه پاندمی کرونا را نشریه معتبر اکیپ با یک تیتر بزرگ داد؛ «مثل کودن‌ها».

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: 14 هزار واحدمسکن روستایی در این شهرستان مقاوم‌سازی و بهسازی شد.

یاسوج - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به آتش سوزی های اخیر در جنگل های شهرستان های کهگیلویه و گچساران مبلغ 4 میلیارد ریال از محل نقدینگی در خزانه استان برای مبارزه با آتش سوزی های اخیر تخصیص داده شد.

شیراز - ایرنا - خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرد که حیدرعلی کامیاب کلانتری مدیرکل ورزش و جوانان استان صبح روز شنبه دهم خردادماه بازداشت شد.

تهران - ایرنا - پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و به طور حتم به آنچه شایسته و لیاقتش را دارد خواهد رسید.

یزد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر مهریز گفت: چهار فرد گرفتار شده در منطقه کوهستانی دامگاهان (دون‌گاهون) در بخش مرکزی توسط تیم‌های جستجو و واکنش سریع استان و همکاری این شهرستان نجات یافتند.

شهرری - ایرنا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری گفت: تعداد 9هزار و400 نفر طی سال گذشته در این شهرستان در سمانه رصد ثبت نام کرده و مشغول به کار شده اندکه دراین زمینه 120 درصد رشد داشته ایم.

یزد - ایرنا - مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد گفت: در سال‌جاری خیران 20 میلیارد ریال در جریان برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کمک کردند.

یاسوج - ایرنا - مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: به منظور جلوگیری از پیشروی دامنه آتش و مهار حریق در جنگل های خائیز کهگیلویه 30 دستگاه دمنده اطفا حریق با رایزنی از استان های همجوار مهیا شد.