یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس پلیس راه کردستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پراید و کامیون کشنده در محور سقز - دیواندره، یک نفر کشته و یک تن نیز مصدوم شد.

سنندج - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: در چند سال گذشته بیش از 150 واحد مسکونی در بانه در حریم بستر رودخانه ها احداث شده که در هنگام سیل و بلایایی طبیعی خسارت های جبران ناپذیری به ساکنان این واحدهای مسکونی وارد می‌کنند.

بجنورد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی شیروان گفت: پیش بینی می‌شود امسال، 62 هزار و 600 تن غلات از سطح اراضی این شهرستان برداشت شود.

مشهد - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم دچار خوش باوری نسبت به تمام شدن بحران کرونا نشوند زیرا با رعایت نکردن مسایل بهداشتی و در اثر بی‌توجهی این ویروس می‌تواند با موج سنگین‌تر بازگردد.

ساوه - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوه از شناسایی عوامل متهم به قتل یک زن و شوهر ساوجی و دستگیری آنها در یکی از روستاهای شهرستان تفت از توابع استان یزد، خبر داد.

بجنورد - ایرنا - هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی خراسان شمالی در راستای توسعه و غنی‌سازی رویشگاه‌های این استان 28 هزار کیلومترمربعی به کشت گیاهان دارویی اختصاص می یابد.

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بسیاری از پرونده‌های بخش صنعت و تولید، نیازی به طرح در مراجع قضایی ندارند و باید به صورت صلح و سازش، میانجی‌گری و داوری حل و فصل شوند.

همدان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان همدان گفت: همزمان با عید سعیدفطر 540 زندانی در همدان مشمول عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و آزاد شدند.

مشهد - ایرنا - معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در 81 حسینیه شهدای این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اردبیل - ایرنا - مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اردبیل از درخشش اعضا این کانون در مسابقات بین‌المللی و کشوری خبر داد.

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: موافق تعطیلی کامل لیگ برتر نیستم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، می‌توان مسابقات را از سر گرفت.

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از آغاز اجرای مراحل مقدماتی برای احداث خط دوم انتقال گاز به این استان خبر داد.

رشت - ایرنا - نجاتگران هلال احمر گیلان پیکر دومین جوان مغروق سد سپیدرود سنگر شهرستان رشت و پیکر جوان دیگر از اهالی آستانه اشرفیه را که در رودخانه سپیدرود غرق شده بودند را امروز کشف کردند.

تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش به خوبی آماده حضور در ادامه لیگ برتر می‌شود، گفت: امیدوارم بیماری کرونا مشکلی برای اعضای تیم ما ایجاد نکند.

قزوین - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از جان باختن سه نفر در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تریلی در جاده قزوین به سمت بوئین زهرا خبر داد.

مشهد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیلآباد گفت: برای حفاظت از عرصههای طبیعی این شهرستان سه نیروی حفاظتی وجود دارد که با توجه به وسعت این عرصه 2 نفر دیگر مورد نیاز است.