دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - 10 روز مانده به آغاز دور تازه گفت و گوها میان عراق و آمریکا، سیمای واقعی این گفت و گوها به دلیل انتظارات متفاوت، متغیرهای داخلی دو کشور و نگرانی بغداد از عدم پایبندی دولت های آتی آمریکا به این توافقات، هنوز ابهام آلود است.

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) باید مصوبات سفر رییس جمهوری به استان را اجرایی و به تعهدات خود در خصوص سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع فولادی عمل کنند.

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس جهاد کشاورزی سلسله گفت: 30 هکتار از مزارع کلزای سلسله علیه بیماری سنک سمپاشی شد.

مرگ دردناک پیرزن کرمانشاهی

پنجره واحد فیزیکی شروع کسب‌وکار با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در اتاق بازرگانی تهران رسما گشایش یافت.

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 211 کیلوگرم تریاک در بازرسی از تریلی حامل بار هندوانه در شهرستان بیرجند خبر داد.

ارومیه - ایرنا - مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: «حسین فهیمی» با رای اعضای مجمع فوق‌العاده هیات دوومیدانی استان، در سمت ریاست این هیات ابقا شد.

مهاباد - ایرنا - فرماندار تکاب گفت: 15 صندوق مالی خرد محلی با هدف کارآفرینی و ایجاد اشتغال برپایه ظرفیت‌های منطقه و رونق کسب و کارهای روستایی در این شهرستان ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

اهواز - ایرنا - فرماندار شوشتر گفت: اتهام چند نفر که به تازگی در شوشتر دستگیر شده بودند تیراندازی غیرمجاز بوده و دستگیری آنها براساس ضوابط قانونی بوده و سن آنها بالای 18 سال بوده است.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی و همچنین مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید فردا، یکشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت هستند.

تهران - ایرنا - عضو حقوقدان شورای نگهبان در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: مصوبه "حذف چهار صفر از پول ملی" با توجه به اینکه یکی از معیارهای محاسبه و تعیین برابری پول‌های خارجی نسبت به تومان و نرخ خرید و فروش ارز، را «تعهدات کشور در مقابل صندوق بین‌المللی پول» بیان می‌کند و این تعهدات روشن نبود، دارای ابهام شناخته شد.

تهران - ایرنا - دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی با توجه به استقبال شرکت کنندگان، مهلت ثبت نام در دهمین دوره این جشنواره را تا پایان تیرماه 1399 تمدید کرد.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری گفت: باید موانع اعطای اقامت به سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران خارجی به سرعت رفع شود.

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: با درخشش تیم سپاهان در لیگ برتر، جوانان و نوجوانان اصفهانی انگیزه خوبی در این رشته ورزشی به‌دست آوردند که باعث پیشرفت این رشته در استان می‌شود.