یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) ویژه برنامه های 14 خردادماه را به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تشریح کرد.

نوشهر - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاردشت اعلام کرد که حدود هفت هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان ازاد شده است.

بروجرد - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: 140 دهنه پل در این استان احداث می شود که بیش از 85 درصد آنها در حال تکمیل است.

تهران - ایرنا - انفجار بمب در شهر قندهار واقع در جنوب افغانستان منجر به کشته شدن دو کودک شد.

زنجان - ایرنا - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق برنامه اعلام شده، ثبت نام کلاس اولی ها با جمعیت 19 هزار نفری این قشر از امروز / شنبه / در مدارس این استان آغاز شده که تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

تهران - ایرنا - «روایت رهبری» با استفاده از تصاویر آرشیوی دیده‌نشده، ماجرای انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبری را روایت می‌کند.

ایرنا - یاسوج - 2 فروند بالگرد هوانیروز از دیروز بعد از ظهر تاکنون برای اطفای حریق منطقه حفاظت شده خاییز طی بیش از 60 سورتی پرواز نیروهای زیادی را برای اطفای حریق بصورت هلی برن در منطقه دچار آتش سوزی مستقر کرده است. عکاس: حسین خدمتی

ایرنا - یاسوج - تلاش نیرو های مردمی، نیرو های امدادی، هوانیروز ارتش، هوافضای سپاه و هلال احمر برای مهار آتش سوزی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز ادامه دارد.

بروجرد - ایرنا - روز شنبه در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی پل شهدای دانش‌آموز (رودکی) بزرگترین پل رو گذر لرستان در بروجرد افتتاح شد.

تهران - ایرنا - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فراخوان طرح های دانش‌بنیانی برای «تولید اجزای لاستیکی و پلاستیکی صنایع خودرو» را منتشر کرد.

اهواز - ایرنا - رییس هیات کونگ‌فو خوزستان گفت: کونگ‌فوکاران خوزستان در رقابت‌های مجازی قرآن کریم کشور ویژه ورزشکاران این رشته، موفق به کسب چهار مقام شدند.

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام بر ضرورت ایجاد راه اندازی پزشکی قانونی در همه شهرستان ها تاکید کرد و گفت: استقرار این مرکز در برخی شهرها که مسافت زیادی تا مرکز استان دارند دارای ضرورت بیشتر است.

بغداد - ایرنا - در ادامه اهتمام گسترده و بی سابقه افکار عمومی و نخبگان عراق به تحولات داخلی آمریکا در نتیجه بالا گرفتن اعتراضات نژادپرستانه در این کشور، تعدادی از شخصیت های عراقی خواهان توقف خشونت ها و تعرض نیروهای امنیتی آمریکایی به معترضان شدند.

امین آذریان در گفتگو با خبر تصویری ایرنا24 علت رشد قابل‌توجه امروز در بازار بورس را اتمام فرایند اصلاح شاخص‌ها در هفته گذشته عنوان کرد.

به دنبال مرگ آسیه پناهی، پیرزن کرمانشاهی که سعی داشت از تخریب منزلش جلوگیری کند، مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرمانشاه در مورد ابهامات این حادثه، به خبر تصویری ایرنا 24 پاسخ داد.

تهران - ایرنا - شهر مینیاپولیس آمریکا برای چندمین شب متوالی شاهد تظاهرات و درگیری میان معترضان و پلیس بوده است. این ناآرامی‌ها از جهاتی نتیجه سیاست‌های ترامپ در سه سال گذشته و تلاش‌های آگاهانه و ناآگاهانه وی برای تعمیق شکاف‌های اجتماعی در جامعه آمریکاست.