دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش فارس گفت: اگر عملکرد مجلس دهم شورای اسلامی را از بعد سلبی در چهار سال فعالیت آن بررسی کنیم این نکته را در می‌یابیم که رفتار افراطی خاصی در آن رخ نداد و این موضوع، همان هدفی بود که اصلاح‌طلبان در انتخابات 94 بر آن تاکید داشتند همچنین در حوزه قانونگذاری نیز اتفاقات مثبتی رخ داد.

بجنورد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی فاروج گفت: با دریافت مجوز فرآوری بذر، تولیدات بذری این شهرستان امسال شناسنامه‌دار شده و با نام فاروج به بازار عرضه می‌شود.

تهران - ایرنا - رمز موفقیت مذاکرات صلح در افغانستان، اجرای مؤثر توافقات است. به همین منظور بایست بازیگران منطقه‌ای در تمامی زمینه‌ها اعم از دیپلماسی، نفوذ نظامی و مشارکت منطقه‌ای حضور داشته باشند تا افغانستان مسیری را طی کند که به صلح جهانی و همه جانبه بیانجامد.

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: 7 واحد قهوه‌خانه متخلف که نسبت به عرضه قلیان اقدام می‌کردند، پلمب شدند.

قزوین - ایرنا - 2 هزار و 90 شهروند قزوینی در طرح نذر خون اداره کل انتقال خون استان قزوین در ماه مبارک رمضان مشارکت کردند.

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت شهروندان را در سرلوحه امور خود قرار دهند و برای حل مشکلات مردم با نهایت توان، تلاش کنند.

اهواز - ایرنا - تست کرونای سه عضو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مثبت اعلام شد و زنگ خطر برای این تیم به صدا درآمد.

تبریز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 2 میلیارد تومان برای اجرای عملیات ساماندهی قلعه تاریخی بابک و محدوده گردشگری آن سرمایه‌گذاری می‌شود.

بروجرد - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: 43 مگاوات نیروگاه تولید پراکنده برق در لرستان احداث شده و این ستان در احداث این نیروگاه‌ها در غرب کشور رتبه نخست را دارد.

شیراز - ایرنا - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز مشارکت مردمی و رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی را دو عامل موثر در مدیریت و پیشگیری از انتشار کرونا اعلام کرد و گفت: با توجه به آغاز به کار مجدد ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز و تردد بالای مسافران استفاده از ماسک اجباری است، این در حالی است که اغلب مسافران بدون ماسک وارد اتوبوس‌ها و قطارهای مترو می شوند.

تهران - ایرنا - حاجیه خانم «حشمت زندی آتشبار» مادر شهیدان والامقام «علی و حسن فرزین»، پس از گذشت سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

ارومیه - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی خوی گفت: امسال 540 تن قیزیل گول (گل محمدی) از 135 هکتار مزرعه این شهرستان برداشت می‌شود.

مهاباد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: 55 بسته معیشتی بین دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت این شهرستان در مناطق شهری و روستایی توزیع شد.

تهران - ایرنا - سالن‌های سینما در فرانسه پس از یک دوره تعطیلی سه ماهه به خاطر نگرانی‌ها از شیوع کرونا، از 22 ژوئن (2 تیر) بازگشایی می‌شوند.

تبریز - ایرنا - معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه میانه ساماندهی بافت فرسوده را از برنامه های مهم عمران شهری برشمرد و گفت: ساماندهی بافت فرسوده اطراف حرم امامزاده اسماعیل (ع) در اولویت قرار دارد.

ایرنا - مشهد - پس از حدود سه ماه تعطیلی سالن‌های ورزشی و بدنسازی به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، از روز سه‌شنبه 6 خرداد ماه این اماکن و با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شدند. تصاویر سالن های ورزشی مشهد را نشان می‌دهد.