دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 13 فرد بازداشت شده از سوی پلیس فرانسه به‌دلیل مرگ 39 ویتنامی در کامیونی یخچال‌دار در انگلیس که چند ماه پیش رخ داده بود، به قاچاق انسان و قتل متهم شدند.

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: تشدید نظارت‌ها در استمرار زندگی با کرونا لازم است زیرا مشخص نیست این بیماری تا چه زمانی و چگونه ادامه دارد.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بوشهریها در ایامی که به دلیل اوج گیری کرونا ناگزیر به قرنطینه خانگی هستند خواندن کتاب را از یاد نبرند.

رشت _ ایرنا_ سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان گفت: افزون بر 400 نفر از زائران سرزمین وحی این استان در مرکز درمان و توانبخشی این جمعیت علیه بیماری مننژیت واکسینه شدند.

تهران - ایرنا - منطق حقوق بشر آمریکایی امروز بیش از هر زمان دیگری به لکنت درآمده تا جایی که حتی اجازه نفس کشیدن به شهروندان رنگین پوست خود را نمی‌دهد و مردمی که به این موضوع اعتراض دارند را به کشتن و سرکوب تهدید می‌کند.

رشت - ایرنا - استاندار گیلان از اختصاص یک هزار و 120 میلیارد تومان از مرحله اول اعتبار درنظرگرفته شده برای مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

تهران - ایرنا - بانک مرکزی اقدام به برقراری دالان نرخ سود در بازار بین‌بانکی کرده است که این اقدام، ابزارهای جدیدی را برای مدیریت نقدینگی و هدایت نرخ سود در بازار بین‌بانکی و جهت‌دهی به نرخ‌های سود در بازارهای مالی و هدایت نرخ تورم به سمت نرخ تورم هدف در اختیار این بانک قرار می‌دهد.

ایرنا - تهران - نشست خبری عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان روز شنبه در محل این شورا با حضور خبرنگاران برگزار شد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: باشگاه افسران قلعه تاریخی فلک الافلاک خرم‌آباد به موزه سکه و اشیای مفرغی تبدیل می‌شود.

تهران - ایرنا - ارتش لبنان امروز شنبه اعلام کرد که پنج تبعه سودانی را که قصد ورود به فلسطین اشغالی را داشتند، بازداشت کرد.

تهران - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «حاج علی امینی نور» پدر شهیدان معزز «سعید، مجید و اسماعیل امینی نور» را تسلیت گفت.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در گفت و گوهای تلفنی جداگانه با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت به کارگیری تمام امکانات و تجهیزات برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تکرار حوادث مشابه تاکید کرد.

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌هایی که بازگشایی می‌شوند، برای کاهش شیوع کرونا ضروری است.

تهران - ایرنا - باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات «لئاندرو پادوانی» ظرف 10 روز آینده به حساب این بازیکن برزیلی واریز خواهد شد.

پکن - ایرنا - روزنامه «ساوت چاینا» در گزارشی تحلیلی ضمن پرداختن به فراز و فرودهای مساله هسته ای ایران نوشت آمریکا با تمدید نکردن معافیت های توافق هسته ای در واقع عامل فروپاشی برجام است.

تهران - ایرنا - مرکز موسیقی حوزه هنری با هدف تولید آثار موسیقی درخور و دارای غنای محتوایی، فراخوان ترانه و تصنیف را منتشر کرد.