دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: برداشت 48 هزار و 400 تن سیب زمینی از 2 هزارو 200 هکتار اراضی زیرکشت آن در شهرستان طارم آغاز شد.

بیرجند - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قاینات گفت: خیرین در سال گذشته بیش از 2 میلیارد تومان به این نهاد در حوزه‌های مختلف کمک کردند.

تهران - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: طرح سنجش دانش‌آموزان اول ابتدایی و نوآموزان پیش دبستانی از اول تیرماه انجام می‌شود.

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به شرایط ویژه‌ای که برای ادامه لیگ قهرمانان به وجود آمده، قصد دارد فینال این رقابت‌ها را در زمین بی‌طرف برگزار کند.

کرمان - ایرنا - معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سند تحول بنیادین مبنای اصلی تمام برنامه‌های آموزش و پرورش است.

شهرکرد - ایرنا - معاون توسعه وعمران امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: عشایر کوچروی حدود 25 درصد از پروتئین مورد نیاز این استان را در نیمه نخست سال تامین می کنند که 30درصد آن بصورت ارگانیک و کنترل شده است.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در اواخر بهمن در کشور کلاس های حضوری دانشگاه ها و مدارس تعطیل و آموزش های الکترونیکی آغاز شد. با گذشت چهار ماه از شیوع این ویروس و فروکش کردن شدت بیماری، امتحانات پایان ترم مدارس و دانشگاه ها با هر دو روش حضوری و آنلاین در حال برگزاری است. خبرها درباره آنلاین یا حضوری بودن این آزمون ها را در پرونده حاضر بخوانید

رییس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهارداشت: امام برای نجات کشور از استبداد و استعمار انقلاب را به پیروزی رساند و همه نهادهای نظام را با رای مردم استقرار بخشید.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهرگفت: آتش سوزی در بیشتر نقاط کوه سیاه دشتستان خاموش شده، اما هنوز به طور کامل مهار نشده است.

ایلام - ایرنا - استان ایلام در طول هفته گذشته هر چند با روند افزایشی و نگران‌کننده ابتلا به کرونا مواجه بود اما تعداد فوتی‌ها و موارد بستری به طرز چشمگیری کاهش یافت.

یاسوج - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو با پراید در حوالی دوراهی گنجه ای جاده یاسوج به اصفهان، یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: سه شکارچی متخلف قوچ وحشی در شهرستان مانه و سملقان، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سمنان - ایرنا - گل‌های انار که به گویش سمنانی به آن ها «نارگل» گفته می‌شود در فصل بهار زیبایی خاصی به طبیعت می‌بخشد.(عکاس: علی اکبر بندری)

گناوه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: نهادهای حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و خیران این شهرستان نسبت به تحت پوشش قرارگرفتن خانوارهای آسیب پذیر که تحت حمایت هیچ ارگانی قرار ندارند، حمایت کنند.

تهران - ایرنا - اعلام سابقه بیمه به صورت غیرحضوری به موسسات از سوی سازمان تامین اجتماعی فراهم شد و بیمه‌شدگان به منظور استفاده به بخش خدمات سابقه درگاه خدمات الکترونیکی سازمان مراجعه کنند.

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: با انتشار فراخوان قصه‌گویی مجازی ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان "مهمانی نور" 60 اثر فیلم قصه‌گویی به دبیرخانه استانی ارسال شد.