دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در مرحله اول و دوم طرح اقدام ملی مسکن 10 هزار و 150 نفر از خراسان جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند که پنج هزار نفر در شهرستان بیرجند و پنج هزار و 150 نفر در سایر شهرستان‌های استان هستند.

تهران - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به عبور از بحران کرونا در کشور گفت: نمی‌توانیم بیمارستان «پاک» اعلام کنیم، چون دوره کمون ویروس کرونا طولانی است.

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جلساتی که با همتی رئیس کل بانک مرکزی پیرامون لایحه حذف چهار صفر داشتیم، ابهامات نسبت به تعهدات به صندوق بین المللی پول رفع نشد و این ابهامات را به مجلس اعلام کردیم.

قم - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه قم گفت: در ماه رمضان امسال 30 تن از زندانیان جرایم مالی با بدهی 20 میلیارد و 450 میلیون ریال به همت این استاد آزاد شدند.

اراک - ایرنا - مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: رکود گرمترین روز نیم قرن اخیر در اراک نهم خرداد ماه جاری زده شد.

تهران - ایرنا - تعطیلی کارخانه‌های شرکت ژاپنی نیسان و تجمع‌های گسترده کارکنان این شرکت در شهر بارسلونا از یک سو و نگرانی‌ها از بسته شدن احتمالی کارخانه‌های شرکت فرانسوی رنو از سوی دیگر، حال و روز این روزهای صنعت کلیدی خودروسازی در اسپانیاست.

مشهد - ایرنا - اعضای تیم فوتبال شهرخودرو بعد از صدور مجوز ستاد ملی کرونا و پس از پشت سرگذاشتن تست های کرونا روز شنبه در سالن وزنه استادیوم امام رضا (ع) مشهد تمرینات بدنسازی خود را شروع کردند.

اردبیل _ ایرنا _ مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: در توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این استان باید محرومیت مناطق محروم در نظر گرفته شده و عدالت رعایت شود.

تهران - ایرنا - مدیر دفتر تاسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: نیروگاه‌های برقآبی استان تهران برای کمک به شبکه برق سراسری کشور در زمان اوج مصرف برق در فصل تابستان آماده است.

بندرعباس - ایرنا - آتش سوزی منزل در کوی نیایش بندرعباس موجب مرگ پدرخانواده شد.

رییس جمهوری روز شنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با اشاره به فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام برای نجات کشور از استبداد و استعمار انقلاب را به پیروزی رساند؛ در نجات کشور از اشغال و تجاوز دفاع ملی را به انجام رساند و برای تشکیل نظام اسلامی همه نهادهای لازم را با رای و نظر مردم استقرار بخشید.

اهواز - ایرنا - مجمع انتخاب رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان صبح روز شنبه با شرکت یک نامزد برگزار و مجید شیرین کار به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

ایرنا - گچساران - نیروهای مردمی، بسیج، منابع طبیعی و محیط زیست برای مهار آتش سوزی مناطق حفاظت شده خاییز کهگیلویه و دیل گچساران حضور دارند و انتقال این نیرو ها به ارتفاعات این کوه ها با استفاده از بالگرد های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: طبق اطلاعیه شماره 13 ستاد ملی کرونا، فعالیت 58 مجموعه ورزشی این نهاد از 17خرداد ماه دایر شود.

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: به منظور تکریم مودیان محترم مالیاتی این استان و تسریع و تسهیل شرایط و فرآیند ثبت نام، بنابر بخشنامه صادره از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، از این پس نیازی به دریافت گواهینامه ثبت نام برای مودیان مشمول وجود ندارد.

تهران - ایرنا - یک سفال‌گر با اشاره به ضرورت تصمیم گیری‌های واحد برای توسعه و پیشرفت سفال‌گری گفت: میراث فرهنگی ورود نکند فاتحه سفال‌گری خوانده می‌شود.