دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 986 حامی جدید ایتام با هدف بهره‌گیری از ظرفیت خیران در حمایت از این قشر، در ماه مبارک رمضان در استان جذب شد.

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت الکتروموتورها به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان اسفراین خبر داد.

کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه‌های که در سال جاری با جدیت دنبال می‌کنیم کسب میزبانی المپیاد کشوری این رشته به منظور ارتقا سطح توان ورزشکاران و افزایش خودباوری در بین نونهالان و نوجوانان است.

یزد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی مهریز گفت: سرمازدگی بهاره امسال موجب کاهش برداشت حدود 15 درصدی محصول زردآلو در بخش مرکزی و حومه این شهرستان شد.

تهران - ایرنا - کارشناسان حاضر در چهل و سومین نشست «نقد و اندیشه» با اشاره به نقش مهم فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در زندگی مردم به ویژه در دوره همه گیری کرونا بر لزوم داشتن سواد رسانه‌ای تاکید کردند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پرداخت بیمه کارگران بیکار شده ازکرونا امروز در کشور آغاز شده که این مهم طی هفته جاری برای مشمولان استان نیز انجام خواهد شد.

تهران - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: پس از عملیات ایمن سازی جاده تهران - دماوند محدوده جاجرود بدلیل واژگونی تانکر سوخت بازگشایی شد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری گفت: امام برای نجات کشور از استبداد و استعمار انقلاب را به پیروزی رساند و همه نهادهای نظام را با رای مردم استقرار بخشید.

بی احتیاطی استفاده‌کنندگان از طبیعت و گرم شدن هوا سبب بروز آتش سوزی های متعدد در مراتع استان بوشهر بویژه شهرستان‌های دشتستان و تنگستان شده است.

تهران - ایرنا - مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا گفت: هزینه درمان ناباروری در ایران یک‌چهارم تا یک‌پنجم کشورهای منطقه و یک‌دهم کشورهای اروپایی و یک‌پانزدهم آمریکا است، اما همین هزینه‌ها هم با توجه به شرایط اقتصادی کشور و سطح درآمدها ممکن است برای برخی زوج‌های نابارور سنگین باشد.

ایرنا - یاسوج - تلاش نیروهای مردمی از زمان شروع آتش سوزی از روز پنجشنبه ساعت 19 تاکنون برای کنترل آتش منطقه حفاظت شده خاییز شهرستان کهگیلویه همچنان ادامه دارد. تاکنون بیش از 300 هکتار از جنگل‌های این منطقه در آتش سوخت.

کرج - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در پی بازگشایی صحن های حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) و امامزادگان (ع) «طرح وصال یار» از سوی این اداره کل در سراسر کشور برگزار می شود.

تهران - ایرنا - اولویت و درخواست مردم از منتخبان ملت چیزی جز بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی کشور نیست. از این رو مجلس یازدهم باید تعامل با سایر قوا را در دستور کار خود قرار دهد و از سیاست‌ورزی‌های مرسوم جناحی بپرهیزد و این مهم با همکاری همدلانه 2 قوه مجریه و مقننه، محقق می‌شود.

اهواز - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اندیکا گفت: آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع "تنگ بابا احمد" از توابع این شهرستان، بامداد روز شنبه مهار شد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان گفت: مسابقه استانی «سوگ خورشید» به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد دراین مرکز برگزار می‌شود.

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: جمع کل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان زنجان در سال 99 که از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده، چهار هزار و 55 میلیارد و 988 میلیون ریال است که 2.71 درصد نسبت به سال گذشته رشد دارد.