دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و هولدینگ «سگا سامی» از برنامه‌هایشان برای ساخت دنباله فیلم کمدی - اکشن «سونیک خارپشت 2020» خبر دادند.

مشهد - ایرنا - مدیر تعاون روستایی استان خراسان رضوی از آغاز خرید تضمینی گندم در این استان خبر داد.

مشهد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر لزوم ممانعت از تعطیلی آموزشگاههای آزاد هنری تاکید و بیان کرد: برای کمک به این آموزشگاهها در برابر تاثیرات خسارتبار بحران کرونا در حال پیگیری مشخص نمودن نحوه حمایت از آنها از طریق مراجع ذیربط هستیم.

یزد - ایرنا - معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: بعد از گذشت سه ماه و حاکم بودن شرایط کرونایی، بخشی از فعالیت رشته‌های ورزشی در این استان آغاز شد.

بوشهر - ایرنا - هر چند گرانی و تورم امروز مشکل سراسری در کشور است اما در بوشهر بدلیل دوری از مراکز تولید کالا و ساحلی بودن، این پدیده مضاعف است و شیوع ویروس کرونا نیز حیاط خلوتی شده تا سودجویان با یکه تازی در آن سفره‌های مردم را هر روز کوچکتر و اقشار ضعیف و کم درآمد نیز زیر فشار سنگین قرار گیرند و به ناچار ترک دیار کنند.

تهرام - ایرنا - بایرن مونیخ آماده است تا به عنوان بخشی از قرارداد جذب «لروی سانه»، مدافع فرانسوی خود را به منچسترسیتی پیشنهاد دهد.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به انجام نمونه‌برداری از ماهی‌های تلف شده رودخانه قره‌سو، گفت: بعد از انجام آزمایش نتیجه را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

قزوین - ایرنا - بارش‌های پراکنده و خفیف به همراه وزش بادهای شمالی پدیده غالب جوی قزوین طی امروز و فردا هستند.

رشت - ایرنا - گیلان زادگاه بسیاری از بزرگان هنرهای تجسمی کشور فاقد موزه هنرهای معاصر است، برخی از بزرگان این حوزه از سال 57 همزمان با ایجاد موزه هنرهای معاصر تهران درصدد ایجاد این موزه در استان هستند اما همچنان پس از گذشت بیش از 40 سال ایجاد چنین موزه ای بی سرانجام مانده است.

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق فوتبال تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تهران اعلام کرد: با توجه به برخی مشکلات مالی و مصدومیت های احتمالی برای بسیاری از تیم ها، ادامه لیگ برتر به فصل آینده موکول شود.

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: فعالیت ناوگان این سازمان که به منظور پیشگیری از شیوع کرونا متوقف شده بود با 50 درصد ظرفیت در حومه شهر قزوین آغاز شد.

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ با وجود اعتراض‌ها و آشوبی که اکنون در آمریکا بر سرکشته شدن یک شهروند سیاهپوست به دست پلیس سفیدپوست به راه افتاده و همچنین در اوضاعی که توئیتر، نوشته‌های او را تحت کنترل دارد، در بازنشر یک پیام توئیتری، خواستار حذف و برکناری دموکرات‌ها از همه مناصب سیاسی آمریکا شد.

بندرعباس - ایرنا - برنامه ریزی برای مطالعه محله‌ها و بناهای قدیمی بندرخمیر آغاز شده و بخشی از این شهر به عنوان چهارمین بافت تاریخی هرمزگان تعیین و ثبت ملی می‌شود.

مشهد - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در حادثه برخورد خودروی ال 90 با پراید در جاده قوچان به درگز یک تن کشته و دو نفر مصدوم شدند.

تهران - ونزوئلا و کوبا مرگ سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس این کشور و همچنین پیام خشونت‌آمیز دونالد ترامپ را محکوم کردند.

تهران - ایرنا - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با راه‌اندازی پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار، زمان اخذ مجوزها از 72.5 روز به سه روز کاهش می‌یابد.