دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: واژگونی یک دستگاه پراید در نزدیکی پاسگاه شهید مدنی مهریز در جاده اصلی این شهر به انار کرمان, یک کشته و چهار زخمی بر جا گذاشت.

زاهدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از فوت نخستین مادر باردار مبتلا به ویروس کرونا خبرداد و گفت: این مادر باردار بعد از زایمان بدلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

جیرفت - ایرنا - رییس ستاد بحران عنبرآباد از آتش‌سوزی مراتع و پوشش گیاهی منطقه کلجک و نرگسان در بخش جبالبارز جنوبی این شهرستان خبر داد و گفت: آتش پس از پنج ساعت تلاش مهار شد.

تهران - ایرنا - به رغم تهدیدات آمریکا بر ایجاد جدایی میان تجارت نفتی میان تهران و کاراکاس، تا کنون چهار نفتکش حامل سوخت ایران با همراهی اسکورت ویژه نیروهای مسلح ونزوئلا در بنادر این کشور پهلو گرفته‌اند.

اردبیل - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اعلام بازگشت ساعات کار و فعالیت استان به روال عادی بر رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی در محل کار تاکید کرد.

تهران - ایرنا - «اسماعیل هنیه»، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب در بیانیه‌ای از عبدالله دوم، شاه اردن و رهبران و سران کشورهای عربی و اسلامی خواست به مسؤولیت و وظایف دینی و تاریخی خود در برابر آنچه در قدس و مسجد الاقصی جریان دارد، عمل کنند.

ایرنا - کرمانشاه - تصاویر تلف‌شدن تعداد زیادی از ماهی‌های رودخانه «قره‌سو» شهر کرمانشاه به دلیلی نامعلوم را نشان می‌دهد. این تلفات در حد فاصل میدان امام حسین (ع) شروع شده و تا کمی بعد از پل معروف به لب آب ادامه دارد. رودخانه قره‌سو از سراب روانسر سرچشمه می‌گیرد و پس از طی مسافتی حدود 60 کیلومتر وارد شهر کرمانشاه می‌شود و پس از به هم پیوستن با رودخانه گاماسیاب وارد رودخانه سیمره می شود.(عکاس:...

نیویورک - ایرنا - رئیس جمهوری رئیس جمهوری سابق آمریکا در واکنش به قتل جورج فلوید سیاه‌پوست توسط پلیس مینیاپلیس در ایالت مینه‌سوتا، گفت: این مرگ در آمریکای 2020 نباید عادی انگاشته شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: حادثه قطار باری در به محدوده آپرین برای مانور شرکت راه آهن بوده و خسارت مالی و جانی نداشته است.

تهران - ایرنا - تعدادی واگن فله بر قطار باری، دقایقی قبل در بلاک اسلامشهر - آپرین از خط خارج شد.

تهران - ایرنا - براساس تایید شورای ملی ورزش اسپانیا (CSD) لالیگا از 11 ژوئن (22 خردادماه) از سر گرفته خواهد شد.

تهران_ ایرنا_ شهرداری تهران با مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری قرار داد همکاری امضا کرد.

لندن - ایرنا - نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری آمریکا عصر جمعه (9 خرداد) در گفت‌وگوی تلفنی تصریح کردند که مصوبه کنگره خلق چین درباره امنیت ملی هنگ‌کنگ فراتر از اعلامیه مشترک این کشور با انگلیس درباره خودمختاری این منطقه با درجه بالا است.

تبریز - ایرنا - اعضای بدن دختر نوجوان مرگ مغزی شده در تبریز برای پیوند به پنج بیمار نیازمند اهدا شد تا آنان را حیات دوباره بخشد.

تبریز - ایرنا - مدیرعامل کشتارگاه صنعتی تبریز اعلام کرد: شهروندان تبریزی گوشت گرم گوساله را در نقاط مختلف این شهر از قرار هر کیلوگرم بیشتر از 75 هزار تومان نخرند.

گچساران - ایرنا - دبیر ستاد بحران گچساران گفت: آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دیل که ساعت 2 بامداد روز جمعه نهم خرداد شروع شده به نزدیکی منطقه گناوه کشیده شده و همچنان ادامه دارد.