دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه پلدختر گفت: مجلس یازدهم با نظارت دقیق مبارزه با تورم افسار گسیخته را اولویت کار خود قرار دهد و دست مفسدان اقتصادی را قطع کند.

بوشهر - ایرنا - نخیلات روستاهای "بنه فارسی" و "بنه جابری" از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر عصر روز جمعه آتش گرفت و نیروهای امدادی و آتش نشانی منطقه در تلاش برای مهار آتش‌سوزی هستند.

بجنورد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی شهرستان جاجرم گفت: سمپاشی علیه ملخ در عرصه‌های طبیعی شهرستان انجام شده است از این رو به دامداران توصیه می‌شود از ورود دام به این مناطق خودداری کنند.

یزد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی یزد گفت: یک محموله یراق‌آلات به ارزش هشت میلیارد ریال از یک مغازه در شهر یزد کشف شد.

یزد - ایرنا - معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد گفت: کارگر شهرداری این شهرستان روز جمعه در حین کار در میدان طلائیه محله حسن‌آباد بر اثر برق گرفتگی فوت کرد.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: سه فروند بالگرد با هماهنگی فرماندهی ارتش در استان از مسجدسلیمان برای کمک به اطفای حریق به منطقه خاییز در استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد.

تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اختصاص 35 میلیارد تومان برای تکمیل پوشش اینترنت مناطق روستایی گفت: 30 هزار مودم نیز برای اتصال مدارس باقیمانده در روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات تهیه شده که ظرف 2 ماه آینده اپراتورها سرویس اینترنت پرسرعت را تحویل این مدارس می‌دهند.

مسکو - ایرنا - نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در ژنو، اعلام کرد: درباره دستور کار کمیته قانون اساسی سوریه توافق حاصل شده است و نشست این کمیته پس از پایان شیوع کرونا برگزار می‌شود.

آستارا - ایرنا - همایش اتومبیلرانی و موتورسواری با هدف ترویج این رشته ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی، با استقبال گردشگران و مسافران آستارا در بلوار سفیر امید این شهر برگزار شد.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان بعد از هماهنگی از سوی صندوق بازنشستگی کشور گفت: امیدواریم این پروژه هفته دولت با حضور رییس جمهوری به بهره‌برداری برسد.

پکن - ایرنا - تیمی از هواپیماهای ژاپن امروز بر فراز توکیو پایتخت این کشور اقدام به پروازهای نمایشی برای تقدیر از پرستاران، پزشکان و خدمه درمانی کردند.

اهواز - ایرنا - فرماندار حمیدیه از اجرای طرح جامع تامین پایدار آب شرب این شهرستان باهمت سازمان آب و برق خوزستان خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه روبه اتمام است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

تهران - ایرنا - باشگاه ترابزون ترکیه نسبت به تمدید قرارداد «سیدمجید حسینی» اقدام کرد.

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: نکات مهم و دقیق در سخنرانی رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین، گفتمان مقاومت و شروع مجلس یازدهم باید نصب العین نمایندگان مجلس قرار گیرد.

مسکو - ایرنا - نتایج آخرین نظرسنجی در روسیه نشان می‌دهد که یک سوم مردم روسیه پس از پایان دوماه قرنطینه برای مقابله با کرونا می‌خواهند در اولین فرصت به کنسرت یا تئاترهای شهر بروند.

کرمان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان از توزیع بیش از سه هزار و 500 بسته بهداشتی بین بیماران خاص و نیازمند این شهر خبر داد.