دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ در حوادث تصادف عصرگاهی جمعه پایتخت 14 نفر مصدوم شدند.

تهران_ ایرنا_ معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: کنترل استفاده از ماسک برای مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی از فردا شنبه سختگیرانه می شود.

اسلام‌آباد - ایرنا - ارتش پاکستان جمعه شب مدعی سرنگون کردن دومین پهپاد جاسوسی هند طی دو روز گذشته در نوار مرزی کشمیر شد.

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: یک گردشگر که به ارتفاعات و آبگرم منطقه گردشگری سیرچ از توابع این استان رفته بود، هنگام بازگشت دچار حادثه شد و متاسفانه به علت سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.

اهواز - ایرنا - بخشدار مرکزی اندیکا گفت: آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های تنگ بابا احمد اندیکا که از عصر جمعه شروع شده همچنان ادامه دارد.

تهران_ ایرنا_ معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد که ترافیک در بیشتر مسیرهای منتهی به تهران نیمه سنگین تا سنگین است.

خمین - ایرنا - سفیر سلامت دردلیجان روز جمعه مسیر 31 کیلومتری این شهرستان تا محلات را به منظور قدردانی از تلاش مدافعان سلامت در مقابله با کرونا روبه عقب دوید.

گرگان - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس گفت: به سبب مشکلات ایجاد شده برای سایت بازیافت زباله آزادشهر؛ تا یک ماه آینده زباله‌های این شهرستان مرزی به سایت بازیافت آق قلا منتقل خواهد شد.

تهران - ایرنا - علی لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از همکاری‌ها و مساعدت وزیر ورزش و جوانان با مجلس دهم قدردانی کرد.

تهران - ایرنا - نخست وزیر ارمنستان روز جمعه گفت: ارمنستان با تعداد موارد مبتلایان به ویروس کرونا به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت، از ایران و فرانسه پیشی گرفته است.

مسکو - ایرنا - ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه از وزیران امور خارجه و دفاع این کشور خواسته هر چه سریعتر برای گسترش پایگاه‌های نظامی این کشور در سوریه با دمشق وارد مذاکره شوند.

تهران - ایرنا - وزیر نیرو و رییس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و وزیر انرژی روسیه برای برگزاری اجلاس آتی این کمیسیون در پاییز امسال در یکی از شهرهای قفقاز توافق کردند.

شیراز_ایرنا _ رییس دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: فرایند انجام آزمایش تشخیص کرونا برای کارمندان ادارات در این شهرستان و شهرستان‌های اوز و خنج در جنوب فارس از روز شنبه 10 خرداد آغاز می‌شود.

تهران - ایرنا - وزیر حمل و نقل کانادا روز جمعه گفت: هنوز جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده اوکراینی به دست ما نرسیده‌است و تلاش و رایزنی‌ها براساس تعهدات در این زمینه ادامه دارد.

آستارا - ایرنا - 30 نفر از ورزشکاران رشته‌های مختلف در آستارا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ارتفاعات خانه‌های آسیاب این شهرستان، کوهپیمایی و مسابقه طناب‌کشی برگزار کردند.

«طفلی به نام شادی»* عنوان تازه‌ترین مجموعه شعر دکتر محمدرضا شفیعی‌کدکنی است که به همت انتشارات سخن به چاپ رسیده و از صبح شنبه دهم خردادماه 1399 در اختیار علاقه‌مندان شعر قرار خواهد گرفت.