دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال پس از دریافت مطالباتش، بامداد امروز (شنبه) از طریق سی‌آی‌پی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز نوشت: در حالی که عربستان سعودی و دیگر اعضای شروع به کاهش تولید نفت خام کرده اند، میزان تولید نفت اوپک در ماه مه (اردیبهشت - خرداد) کمترین میزان طی دو دهه گذشته بوده است.

اهواز - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر گفت: 2 هزار بسته معیشتی در رزمایش سراسری همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری کوبا سکوت آمریکا در مورد حمله به سفارت این کشور در واشنگتن را مانند همدستی در این اقدام خواند.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بایرلورکوزن با برتری یک بر صفر خارج از خانه مقابل فرایبورگ، به رتبه سوم بوندسلیگای آلمان بازگشت.

اهواز - ایرنا - بخشدار سوسن از توابع ایذه گفت: با حضور جمعی از پزشکان و پرستاران، مردم روستای محروم ممبین ایذه به صورت رایگان ویزیت‌شدند.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا در استان با راه اندازی چهارمین آزمایشگاه دراهواز به هفت واحد رسید.

آستارا - ایرنا - مراسم ختم شب سوم و هفتم فوت رومینا اشرفی دختر 13 ساله ای که به دست پدرش به قتل رسیده عصرر جمعه با حضور خانواده و منسوبین او به صورت خصوصی برگزار شد و نزدیکان و فامیل او با حضور بر مزارش، یاد او را گرامی داشتند.

اهواز - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی ایذه گفت:20 هکتار از مزارع و باغ‌های منطقه رمه‌چر در ادامه آتش‌سوزی‌های این شهرستان روز جمعه طعمه شعله‌های آتش شد.

تهران - ایرنا - سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) جمعه شب اعلام کرد که یک پهپاد متعلق به عناصر باقی مانده گروهک تروریستی داعش را در شرق این کشور منهدم کرده است.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از بازگشایی اماکن متبرکه این استان، که محل دفن اموات هستند، با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کارون گفت: سه نفر از عاملان تیراندازی در این شهرستان در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - یک مقام بهداشتی در غرب یمن گفت: هیچ گونه امکانات و تجهیزاتی برای درمان و مقابله با ویروس کرونا در اختیار نداریم.

تهران - ایرنا - تد کروز سناتور جمهوریخواه آمریکا در پی پنهان کردن دو توییت دونالد ترامپ از سوی شبکه توییتری که آن را مصداق بارز ترویج خشونت نامید، خواستار تحقیقات وزارت دادگستری از این شبکه شده است.

نیویورک - ایرنا - رئیس جمهوری آمریکا برای سرپوش گذاشتن به ناتوانی دولت خود در مقابله با کووید -19 اعلام کرد این کشور به ارتباط خود با سازمان جهانی بهداشت، خاتمه می‌دهد.

تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه ایران در توئیتی تاکید کرد که صدای معترضان در آمریکا باید شنیده شود.