دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دبیرخانه شورای‌عالی اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صیانت و تثبیت اشتغال نیروی کار و ایجاد اشتغال در مناطق مرزی از برنامه‌های استغال سال 99 است که در نخستین جلسه کمیسیون شورای عالی کار درمورد آن صحبت می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون آب و آبفای وزارت نیرو اعلام کرد: 10 میلیون نفر از جمعیت روستایی کشور تا پایان این دولت دارای آبرسانی پایدار می‌شوند.

گزیده‌ای از گفت‌وگوی صمیمانه ایرنا24 با امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

تهران - ایرنا - معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 99-1398 اعلام کرد: امتحانات دروس مقطع کارشناسی به صورت حضوری و برنامه زمان‌بندی اعلام شده برای هر درس، از تاریخ پنجم تیرماه برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از اعزام گردان بلیات تیپ 392 زرهی برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های خسرج خوزستان خبر داد.

تهران - ایرنا - رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی در خصوص هدف‌گذاری تورم بر تلاش بانک مرکزی برای کاهش ناترازی بانک‌ها و ثبات بازار ارز تاکید کرد و نوشت: به‌تدریج مردم را از شر تورم مزمن خلاص می‌کنیم.

تهران - ایرنا - مشاور بین‌الملل معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه‌ها و مطبوعات خواست تا در معرفی و تبلیغ ویژه‌نامه‌های قرآنی در عرصه جهانی تلاش کنند.

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اولویت ما پرداخت پول «برانکو ایوانکوویچ» است و به طور حتم مطالبات این مربی را پرداخت خواهیم کرد.

تهران - ایرنا - رییس جمهوری به وزیر آموزش و پرورش دستور داد: پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی برای برگزاری امتحانات حضوری در برخی مقاطع تحصیلی به گونه‌ای رعایت شود که دانش آموزان و والدین آنها دغدغه و نگرانی نداشته باشند و انعطاف های لازم برای نگرانی آنان رعایت شود.

تهران - ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: حال که به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری اجتماعات وجود ندارد، از تمامی فعالان اجتماعی و فرهنگی درخواست می‌شود تا یاد امام راحل و قیام 15 خرداد را در فضای مجازی زنده نگاه دارند.

تهران - ایرنا - تندیس سیمرغ برای پاسداشت شهدای عرصه سلامت و جامعه درمان با حضور شهردار منطقه یک تهران مقابل بیمارستان تجریش نصب شد.

تهران - ایرنا - امام جمعه لواسان گفت: ما باید در مسیر بسط عدالت بجنگیم وگرنه فقر، فساد و تبعیض ادامه خواهد داشت.

تبریز - ایرنا - سوانح رانندگی در جاده های آذربایجان‌شرقی سه کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.

تهران - ایرنا - آیین افتتاح هفت زمین چمن مصنوعی در منطقه 16 با حضور عضو شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و بازیکنان پیشکسوت سرخآبی های پایتخت برگزار شد.

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمامی شرکت‌های هواپیمایی فعال برای دریافت وام کرونایی نیمه دوم خرداد ماه به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری بر لزوم تلاش بی‌وقفه و بکارگیری تمام امکانات استان کهگیلویه و بویراحمد و استان خوزستان از جمله اعزام بالگردهای آبپاش برای مهار آتش سوزی در جنگل‌ها بویژه در منطقه حفاظت شده خائیز تاکید کرد.