دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی آستارا گفت: میزان کشت مکانیزه برنج در سال گذشته 2 هزار هکتار بود و امسال با 200 هکتار افزایش، مقدار سطح اراضی نشاء شده با ماشین‌آلات، 10 درصد بیشتر شده‌است.

تهران - ایرنا - لیگ فوتبال باشگاه‌های روسیه از اول تیرماه با حضور تماشاگران از سر گرفته می‌شود.

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بردخون استان بوشهر گفت: ساختمان مرکز خدمات درمانی بردخون با عمر 40 سال فرسوده شده و جوابگوی مردم نیست و مسئولان باید برای آن چاره اندیشی کنند.

تهران - ایرنا - چهار پروژه صنعت آب و برق با اعتبارهزار و 226 میلیارد تومان فردا (شنبه) و در پنجمین هفته از پویش#هرهفته_الف_ب_ایران در سال 99 در سفر وزیر نیرو به استان خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

بررسی اخبار جنجالی هفته با نگاهی از زاویه دیگر؛ کووید 20 به اخباری می‌پردازد که در میان افکار عمومی شیوع پیدا کرده‌است.

تهران - ایرنا - همزمان با آشوب‌های گسترده در سراسر آمریکا در اعتراض به کشته شدن یک سیاهپوست از سوی پلیس مینیاپولیس، صدها تن از نیروهای گارد ملی این کشور روز جمعه برای سرکوب اعتراض‌ها و جلوگیری از گسترش بیشتر هرج و مرج و آشوب، به این شهر بزرگ ایالت مینه سوتا اعزام شده اند.

اسلام‌آباد - ایرنا - تنها دو هفته پس از عملیاتی شدن پروازهای داخلی در پاکستان، دولت این کشور امروز (جمعه) تصمیم به ازسرگیری تمامی پروازهای خارجی گرفت که نزدیک به دوماه پیش به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود.

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در پی پوشانده شدن پیام‌های توتیتری اش از سوی شرکت توئیتر، با خشم به این شبکه اجتماعی حمله و تهدید به متوقف کردن فعالیت آن کرد.

شیراز - ایرنا - نماز جمعه در شهرستان‌های وضعیت سفید فارس اقامه شد و خطیبان و ائمه جمعه با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم به بیان انتظارات خود و مطالبات مردم از نمایندگان پرداختند و بر لزوم زمینه سازی برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند.

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با همکاری وزارت دفاع و سپاه سه بالگرد آب پاش برای اطفای حریق آتش منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه تا قبل از غروب شب در منطقه مستقر خواهد شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی مربوط به طرح اقدام ملی مسکن در شهر سیرجان به اتمام رسیده و در مرحله محوطه‌سازی است که در روزهای آتی نخستین افتتاح این طرح ملی انجام خواهد شد.

بوشهر - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به روند افزایش شیوع ویروس کرونا در این استان برای کنترل این بیماری، مردم دورهمی‌ها و مراسم مختلف جشن و عزاداری را تعطیل کنند.

لندن - ایرنا - هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا، تصویب لایحه امنیت ملی هنگ‌کنگ در کنگره ملی خلق چین را بیدار باش در تحولات بین‌المللی توصیف اما تصریح کرد که روابط اتحادیه اروپا با پکن بر پایه احترام و اعتماد است.

تهران - ایرنا - رییس مجلس نمایندگان لبنان با ارسال پیامی، انتخاب محمدباقر قالیباف را به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت و برای وی و مردم ایران تداوم موفقیت و برای جمهوری اسلامی ایران استمرار پیشرفت خواستار شد.

تهران - ایرنا - مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده این وزارتخانه برای عضویت در کارگروه آیین‌نامه بند (چ) معرفی شد.