سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: نماز جمعه فردا با رعایت دستورهای بهداشتی در 9 شهر این استان که از نظر ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد، برگزار می‌شود.

زاهدان - ایرنا - سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات مرمت خانه یاغی زهی در روستای سه کوهه شهرستان هامون با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال آغاز شد.

چابهار - ایرنا - عملیات ساخت 15خانه بهداشت و پنج مرکز خدمات جامع سلامت در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر به صورت ویدئوکنفرانس با حضور دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت آغاز شد.

کرمانشاه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: پیمانکار پروژه بیمارستان 64 تختحوابی شهرستان روانسر با نظارت شورای فنی استان و این دانشگاه کار را انجام می‌دهد.

محمود عباسی دبیر مجمع ملی کنوانسیون حقوق کودک در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا 24 از موفقیت پدر رومینا در جلب اطمینان قاضی و رومینا برای بازگشت به خانه گفت.

ساوه - ایرنا - رئیس سازمان امور عشایری کشور گفت: با هدف تسهیل در خدمات رسانی امور بهداشتی دام در مناطق عشایری و اجرای بهینه فعالیت هایی چون واکسیناسیون و تامین دارو برای جمعیت دامی، طرح جدیدی به نام «بهداشتیار» در دستور کار این سازمان است تا فعالیت های مذکور با تربیت و آموزش نیروهایی از درون این قشر، واگذار شود.

ایرنا - سنندج - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان به همراه رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان، فرماندار سنندج، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و جمع دیگری از مسوولان و تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری‌های استان روز پنجشنبه از 6 واحد تولیدی بازدید کردند.(عکاس: سیدمصلح پیرخضرانیان)

نوشهر - ایرنا - فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان از انسداد جاده چالوس - کرج به دلیل جاری شدن سیلاب و ریزش سنگ در کف جاده خبر داد.

تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه گرجستان اعلام کردکه کارشناسان روسی می توانند فقط در چارچوب سازوکارهای کنوانسیون سازمان ملل متحد از آزمایشگاه بیولوژیکی این کشور بازدید کنند.

تهران - ایرنا - وزارت بازرگانی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که به دنبال تاثیر شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد، شرکت های بزرگ تولیدی در آمریکا در دو ماه اخیر با کاهش سفارش روبه رو بوده اند.

مصطفی اقلیما در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا 24 می‌گوید ما در جامعه‌ای قرار گرفته‌ایم که وقتی اتفاقی این‌چنینی رخ می‌دهد، فقط معلول را می‌بینیم. در حالی‌که خود این موضوع معلولی از علت‌های مختلف است و تمام جامعه در چنین پیشامدی مسئول هستند.

مهاباد - ایرنا - طرح رایگان مایه‌کوبی طیور بومی مهاباد علیه بیماری نیوکاسل توسط دامپزشکی این شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود در این طرح بیش از 85 هزار قطعه طیور علیه این بیماری واکسینه شوند. نیوکاسل یک بیماری ویروسی است و در زمان وقوع به دلیل سرعت بالای انتشار در جمعیت طیور صنعتی و بومی نمی‌توان درمان خاصی برای آن انجام داد از این‌رو برای پیشگیری از این بیماری باید تمام طیور واکسینه...

مهاباد - ایرنا - رییس اداره انتقال خون مهاباد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، 773 داوطلب خیر برای اهدای خون به این اداره مراجعه کردند که از این تعداد 721 نفر موفق به اهدای خون شدند.

رشت _ ایرنا _ جشن تکلیف 16 هزار دانش آموز دختر کلاس سوم گیلان عصر امروز " پنجشنبه" به صورت زنده از شبکه سیمای استانی "باران " برگزار شد.

تهران - ایرنا - سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی خطاب به علی لاریجانی از زحمات وی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: دولت کنونی آمریکا از نژادپرستی و سفیدبرترپنداری سیستماتیک قدردانی هم می‌کند.