سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا_ مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه فردا در 9 شهر سفید استان اقامه می شود.

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) گفت: پتروشیمی خراسان، سال قبل با تحقق 114 درصد از تعهد ارزی خود در سامانه نیما، از موثرترین پتروشیمی‌ها در کمک به ثبات نرخ ارز در کشور بود.

قم - ایرنا - آیت الله حاج شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی از اساتید و فقهای حوزه علمیه قم دارفانی را وداع گفت.

اردبیل - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از توسعه شهرک‌های صنعتی در این استان خبر داد.

دهلی نو - ایرنا - وزارت امور خارجه هند روز پنجشنبه با رد پیشنهاد دونالد ترامپ رییس‌جمهوری آمریکا در مورد میانجیگری میان دهلی نو و پکن اعلام کرد که هند در حال مذاکره با چین است.

یاسوج - ایرنا - رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واژگونی پژو 405 در جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان هشت زخمی برجا گذاشت.

زاهدان - ایرنا - معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ضمن رد شایعات فضای مجازی در مورد فعالیت طوفان حاره‌ای در نزدیکی سواحل استان، گفت: هم‌اینک هیچ توفان حاره‌ای در نزدیکی سواحل این استان فعال نیست.

ایرنا - یاسوج - مورزرد زیلایی یکی از دریاچه های استان کهگیلویه وبویر احمد است که در 180 کیلومتری شمال غربی یاسوج مرکز استان به طول 2 کیلومتر، عرض یک کیلومتر و بین هفت تا 14 متر عمق واقع شده است.

اراک - ایرنا - مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: شیوع ویروس کرونا لطمات جدی به گردشگری و هتلداری وارد کرده است و جبران این خسارات با حمایت‌های اصولی ضروری است.

چابهار - ایرنا - کلنگ ساخت هشت مجتمع آموزشی شبانه روزی در جنوب سیستان وبلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار این استان به زمین زده شد.

یزد - ایرنا - فرماندار مرکز استان یزد گفت: حمایت از کارهای فرهنگی و هنری از جمله رویکردهای این مجموعه از سال های گذشته تاکنون بود و شاهد فعالیت‌های خوبی در این زمینه هستیم.

تهران - ایرنا - شبه نظامیان موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» و ارتش ترکیه در شمال سوریه با هم درگیر شدند.

قم - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به جایگاه خاص و ویژه مسجد جمکران گفت: تعدادی از شبستان های مسجد جمکران با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شود.

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، ابراز امیدواری کرد که منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

بجنورد - ایرنا - رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اسفراین گفت: تصادف چهار دستگاه خودرو سواری در محور اسفراین _ بجنورد در روز پنجشنبه منجر به مرگ یک تن و زخمی شدن هفت تن دیگر شد.

کمتر از یک سال در ایران بود و گذاشتند بماند اما همین مدت هم کفایت می‌کرد تا او به قضاوتی درست درباره ایران و ایرانیان برسد. او که مساعی خود را مصروف آن کرد تا امور مالی ایران را نظم و نظام بخشد، اما عمال داخلی خارجی‌های مستقر در ایران، آنقدر کارشکنی کردند تا «ویلیام مورگان شوستر» (William Morgan Shuster) عطایش را به لقایش بخشید و به سرزمین خود بازگشت.