سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بامداد جمعه فرمانی اجرایی را امضا کرد که با به چالش کشیدن مسوولیت شبکه‌های اجتماعی در قبال محتواها، این شبکه را محدود می‌کند.

رشت - ایرنا - دبیر کمیسیون شورای هماهنگی بانک های گیلان با اشاره به 207 طرح نیمه تمام دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی گفت: تاکنون نزدیک به 343 میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه ها پرداخت شده است.

تهران - ایرنا - اتحادیه اروپا در میانه بحران کرونا تحریم‌های خود علیه سوریه را یک سال دیگر تمدید کرد.

قم - ایرنا - رئیس بنیاد جانبازان و مستضعفین کشور با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی در مورد موفقیت های شهر قم در مهار ویروس کرونا به عنوان نخستین استان درگیر با این بیماری گفت: مدیریت استان قم با وجود شرایط دشوار و سخت در مبارزه با ویروس کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته است.

لندن - ایرنا - وزیران خارجه آمریکا، انگلیس، استرالیا و کانادا روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای مشترک نسبت به تصویب لایحه امنیت ملی هنگ‌کنگ در کنگره ملی خلق چین، عمیقا ابراز نگرانی کرده و از پکن خواستند تا به اعلامیه مشترک با انگلیس که طبق آن وعده خودمختاری با درجه بالا به هنگ‌کنگ داده شده، پایبند باشد.

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: متأسفانه در 2 هفته گذشته به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان روندی افزایشی داشته و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بیش از 150 کیلوگرم ماده مخدر تریاک در 24 ساعت گذشته در شهرستان‌های هندیجان و اهواز کشف شد.

تهران - ایرنا - وزارت دادگستری آمریکا 28 شهروند کره شمالی و چین را متهم به ایجاد شبکه پولشویی 2.5 میلیارد دلاری کرد.

تهران - ایرنا - «جوسپ بورل» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از لغو معافیت‌های هسته‌ای ایران توسط آمریکا ابراز تاسف کرد.

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ در آغاز مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی توییتر نوشت که مجلس در کرونا با همگرایی قوا و همدلی ملی آغاز شد، طلیعه ظفر را می‌توان دید.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای پنج باند سارق خشن با 20 فقره سرقت به عنف و هشت فقره سرقت مسلحانه در شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - ائتلاف سعودی ظرف 24 ساعت گذشته، 53 بار آتش بس در استان الحدیده واقع در غرب یمن را نقض کرد.

رشت - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با شتاب گیری اجرای پروژه سد شفارود، طی سه ماهه نخست سال 140 عملیات آبگیری این سد آغاز خواهد شد.

دزفول - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: پیگیر حل مشکل جاده احمدفداله از مناطق محروم شهرستان دزفول هستم.

دزفول - ایرنا - فرماندار شهرستان شوش گفت: آتش‌سوزی در بخش‌هایی از جنگل خسرج با گذشت 12ساعت از وقوع آتش‌سوزی مهار شده ولی آتش در برخی نقاط این جنگل همچنان زبانه می‌کشد.

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اولویت اول سازمان تامین مستمری‌ها و هزینه‌های درمان است و سایر هزینه‌ها در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرد.