سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته علمی هفتمین نشست استپ با اشاره به ضرورت تولید واکسن آنفلوآنزا در کشور و اینکه در فصل پاییز نیز با کرونا مواجه هستیم، گفت: در حال حاضر پنج شرکت دانش بنیان بر روی واکسن کرونا در حال فعالیت هستند.

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: باتوجه به شروع فصل گرما در این شهرستان گرمسیری و به منظور مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی 6 دستگاه خودرو آتش‌نشانی در مناطق مختلف این منطقه مرزی مستقر شده است.

گفت‌وگو با علی صحرائی مدیرعامل شرکت بورس تهران: به واسطه استقبالی که در روزهای اخیر از بازار سرمایه شد، مکانیسم پذیرش بورس را تسریع کردیم. شرکت‌های بزرگی نظیر سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در ابتدای سال بعد عرضه خواهند شد.

تبریز - ایرنا - رییس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی از ژن‌های خوب تکواندو کشور هستند و این استان چهره‌های ارزشمندی را در این رشته ورزشی تحویل جامعه ورزش داده است.

اهواز - ایرنا - مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدواریم جواب تست تمام بازیکنان منفی باشد اما اگر جواب تست بیش از پنج بازیکن مثبت شود تمرینات تیم را تعطیل خواهیم کرد.

تهران - ایرنا - افزایش ساعت کاری پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت 22 در آخرین جلسه کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی کرونا به تصویب رسید و در جلسه فردا مطرح خواهد شد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تسریع دراجرای طرح‌های عمرانی اولویت دار و در راستای تحقق شعار جهش‌تولید درسال جاری، تخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی ملی و استانی به میزان بالغ بر 31 هزار و 220 میلیارد تومان را ابلاغ کرد.

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه ییل با استفاده از فناوری‌های جدید تصویربرداری توانستند مدار مغزی مسئول احساس استرس را شناسایی کنند.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت دفاع یک فروند بالگرد هوانیروز سپاه برای مهار آتش در ارتفاعات کوه سیاه (احمد لر) بخش بوشکان دشتستان از توابع این استان وارد منطقه شد.

کرج - ایرنا - کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس در محدوده این استان دقایقی پیش بسته شد.

چابهار - ایرنا - مدیرکل شیلات سیستان وبلوچستان گفت: 120 میلیارد تومان اعتبار برای موج شکن‌های بندر صیادی تنگ کنارک هزینه خواهد شد که امیدواریم این پروژه بزرگ که تحت مشاوره مهندسین مشاور دریا بندر توسط شرکت ساختمانی "بهمبر" در حال ساخت است در هفته دولت سالجاری افتتاح شود.

مسکو - ایرنا - در شبانه روز اخیر در روسیه 174 نفر بر اثر بیماری کرونا جان سپردند که بیشترین آمار مرگ کرونایی از آغاز شیوع آن در این کشور است.

تهران - ایرنا - با مطالعه بخش‌هایی از لایحه منع خشونت علیه زنان که 26 شهریور سال گذشته از سوی قوه قضاییه تحویل دولت شد، می‌توان گفت که اگر فرایند رسیدگی و تصویب آن در دولت طولانی نشده بود، شاید الان حادثه گیلان رخ نمی‌داد.

ایرنا - شیراز - اماکن گردشگری در استان فارس پس از سه ماه تعطیلی بدلیل شیوع بیماری کرونا، مجددا بازگشایی شدند. آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی و باغ ارم سه مکان محبوب شیرازیها و گردشگران است که به روزهای پربازدید خود برمیگردند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد گفت: آتش‌سوزی در بازار خرم‌آباد با حضور به موقع عوامل امدادی این سازمان مهار شد.