چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی عامل اصلی استحکام بنیان خانواده است.

بغداد - ایرنا - با گذشت چهار روز از تعطیلات سراسری عید سعید فطر، هنوز روح عید به عراق نیامده و همه جا سوت و کور است.

تهران - ایرنا - پایش دقیق اطلاعات و تحلیل خطر گسل‌ها در مناطق مختلف کشور برای بازنگری آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ساخت‌وساز بناها به خصوص در کلان شهرها با توجه به سطح بالای لرزه‌خیزی ایران پهناور، موضوعی بسیار حیاتی است، مساله‌ای که انجام آن به توجه ویژه و اختصاص بودجه‌ای مناسب نیاز دارد.

تهران - ایرنا - «کیلین امباپه» در تازه‌ترین چراغ سبز خود برای رفتن به رئال، گفت که «زین الدین زیدان» و «کریستیانو رونالدو» بزرگ‌ترین قهرمانان فوتبالی وی هستند.

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: یک انبار مواد غذایی احتکار شده به ارزش 6 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

تهران - ایرنا - پروژه اتصال کندرو خیابان شهید باقری به بزرگراه آزادگان به عنوان نخستین پروژه کوچک مقیاس (محله محور) شهر تهران، در منطقه 18 (جنوب غرب پایتخت) به بهره برداری رسید.

تهران - ایرنا - رییس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: زلزله ظهر امروز 2 نفر را در منطقه رودهن حوالی شهر دماوند مصدوم کرد.

مشهد - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: ادعای شکنجه اتباع غیرقانونی افغانستانی در مرزهای خراسان رضوی مردود است.

بوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات مشترکی بین پلیس بوشهر و فارس 135کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

تهران - ایرنا - رسانه‌های افغانستان امروز خبر دادند که برخی مردم مشهد و سازمان‌های مردم نهاد (سمن) با گل و شیرینی و ملزومات بهداشتی از مسافران افغان در فرودگاه این شهر استقبال کردند.

رشت - ایرنا - پس از عدم انتخاب رئیس هیات تنیس گیلان در دوره قبلی انتخابات، رئیس این هیات مشخص شد.

آستارا - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری آستارا گفت: مسیرهای بالادست و منتهی به حوضه آبریز تصفیه‌خانه بهارستان این شهرستان، برای جلوگیری از ورود گردشگران و هر گونه آلایندگی، با همکاری هنگ مرزی و حفاظت محیط زیست مسدود شد.

بجنورد - ایرنا - شهردار بجنورد گفت: هم اکنون حل مشکلات خدمات شهری در محله ها، با اولویت مناطق کمتر برخوردار شهر در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه مشکلات زیرساختی هر محله در یک هفته برطرف می شود.

تهران - ایرنا - وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: پس از این همه دوندگی که داشتیم این پرونده روند خودش را طی می‌کند و هیچ مصالحه‌ای را با پرسپولیس نخواهیم داشت.

رشت - ایرنا - مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت: نگاه به سرمایه گذاری باید تسهیلگرانه با در نظر گرفتن ارزش زمان و شرایط باشد تا بتوانیم از فرصتهای سرمایه گذاری بهره وری لازم داشته باشیم.