چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: 10 خودرو سواری احتکار شده ایرانی و خارجی از 2 منزل مسکونی در شهرستان بیرجند کشف شد.

تهران - ایرنا - نخست وزیر لبنان گفت که اسرائیل با نقض قوانین بین‌المللی خود را فراتر از این قوانین می‌داند و سازمان ملل باید این رژیم را مجبور به احترام به قوانین بین‌المللی کند.

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و رییس شورای خیران سلامت استان گفت: کسب رتبه سوم کشوری توسط مجمع خیران عرصه سلامت استان بین 31 استان کشور، باعث افتخار است که باید در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

مشهد - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: توسعه خط کارخانه بازیافت کاغذ با افزایش ظرفیت 25 تن در روز در نیمه نخست امسال به بهره برداری می رسد.

ارومیه - ایرنا - فرماندار سلماس گفت: بهبود شاخص تخت بیمارستانی مهمترین نیاز بخش بهداشت و درمان این شهرستان است که امیدواریم با نگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، این مهم با سرعت بیشتری تحقق یابد.

ارومیه - ایرنا - فرماندار چالدران گفت: بر اثر تندباد روز گذشته، سه‌شنبه بیش از یک میلیارد ریال به 30 واحد مسکونی این شهرستان خسارت وارد شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی با حکم وزیر جهاد کشاورزی منصوب شد.

تهران - ایرنا - قائم مقام بانک مرکزی با ارایه گزارشی از روند اعطای تسهیلات به خانوارهای یارانه‌بگیر آسیب‌دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، شرایط بهره‌مندی از تسهیلات برای صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده از این ویروس را تشریح کرد.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: فتح خرمشهر قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و زمینه‌ساز پیروزی‌های دیگر در جنگ هشت‌ساله شد.

تهران - ایرنا - اولین جلسه آنلاین کمیته فنی فدراسیون جهانی ووشو با حضور «محمدرضا پورغلامی» عضو این کمیته برگزار شد و طی آن در خصوص حضور ووشو در المپیک 2022 جوانان، بحث و تبادل صورت گرفت.

تهران - ایرنا - روسیه دیروز (سه شنبه) در اقدامی نه چندان غیرقابل پیش بینی تعدادی هواپیمای جنگی پیشرفته به لیبی اعزام کرد که این اقدام مسکو از سوی برخی تحلیلگران تلاش برای برهم زدن توازن قوا در این کشور آفریقایی تعبیر شده است.

تهران - ایرنا - اگرچه موضوع تاثیرات مالی پاندمی کووید -19 بر فوتبال بحث داغ محافل خبری بوده است اما هیچکس با اطمینان از وسعت تاثیر مالی این بحران اطلاعی ندارد؛ با این وجود یک چیز قطعی این است که پس از بازگشت فوتبال، از پول‌های گزاف خبری نخواهد بود.

تهران - ایرنا - با شیوع کرونا در جهان، اولویت دولت‌ها تامین بسته‌های نجات اقتصادی است و منابع اندکی برای تجهیزات و تسلیحات باقی می‌ماند.

تهران - ایرنا - دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: طی دستور ویژه رییس جمهوری به چند دستگاه اجرایی مقرر شد ظرف مدت یک ماه چندین خدمت از خدمات دولت به صورت غیر حضوری و الکترونیکی در اختیار مردم قرار گیرد.

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که علاقه‌ای فراوان به سخن پراکنی در فضای مجازی از جمله توئیتر دارد، روز چهارشنبه در پی اختلاف پیدا کردن با شبکه اجتماعی توئیتر، از طریق "حساب توئیتری" خود تهدید کرد که از دسترسی مردم کشورش به شبکه های اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

تهران - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه تاکنون هیچ دستورالعملی مبنی بر اسکان شهروندان تهرانی در مجموعه های ورزشی از سوی ستاد بحران استانداری صادر نشده گفت: در صورت ابلاغ 12 مجموعه ورزشی پایتخت آمادگی اسکان شبانه شهروندان را خواهند داشت.