چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: بیش از 60 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی که امروز در شهرستان ازنا افتتاح شد، هزینه شده است.

اوایل هفته سازمان لیگ به همراه وزارت بهداشت مجموعه پروتکل‌های بهداشتی لازم‌الاجرا برای انجام تمرینات و مسابقات فوتبال را منتشر کردند. در اینجا نگاهی به برخی از مهم‌ترین قوانین می‌اندازیم.

شیراز - ایرنا - استاندار فارس با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان به ویژه شرکت‌های فعال در حوزه تولید ریزپرنده‌ها در بحث مقابله با آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی گفت: این شرکت‌ها دارای ایده‌های خلاقانه‌ای هستند که می‌توانند به بحث اطفای حریق کمک کنند.

بوشهر - ایرنا - به همت قرارگاه رزمایش مواسات مرحله سوم این رزمایش با رمز لبیک یااباعبدالله در شهرستان کنگان از توابع استان بوشهر آغاز شد.

تهران - ایرنا - مقام‌های اتحادیه اروپا روز چهارشنبه اعلام کردند که کمیسیون اروپا پیشنهاد اختصاص مبلغ 750 میلیارد یورو برای تشکیل صندوق بازیابی با هدف احیای اقتصادهای زیان دیده از کرونا را مطرح می‌کند.

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا با توجه به ناپایداری‌های جوی در استان و افزایش رگبار و وزش باد، تمهیدات و اقدامات لازم برای عبور سیلاب‌های احتمالی را اتخاذ کنند.

کاشان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم تا واحدهایی که دارای طرح توسعه هستند، مورد حمایت قرار گیرند تا این طرح‌ها منجر به فراهم کردن زمینه اشتغال شوند.

قم - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری قم با اشاره به توسعه روزافزون دولت الکترونیک در این استان، گفت: 89 درصد خدمات دستگاه‌های اجرایی قم به‌صورت الکترونیک صورت می‌گیرد.

بندرعباس - ایرنا - معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت مسائل بهداشتی و لزوم رفت وآمد کمتر مردم درسطح شهر، 17 فروشگاه اینترنتی در استان فعالیت خود را آغاز کردند.

تهران - ایرنا - نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: محمدباقر قالیباف، سیدمصطفی آقامیرسلیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی و همچنین حسن نوروزی برای ریاست مجلس اعلام کاندیداتوری کردند.

رشت - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون تنیس گفت: آماده حضور در مسابقات بین المللی و آسیایی در سطوح مختلف هستیم.

تهران - ایرنا - پادگان 06 ارتش در محدوده خیابان پاسداران، با توافقی که میان شهرداری و ارتش انجام شد قرار است به بوستانی 35 هکتاری با هدف رفع کمبود فضای عمومی تهران و منطقه 3 تبدیل شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

تهران - ایرنا - رودررویی چهارکشور کوچک اروپایی با آلمان و فرانسه در خصوص کمک مالی به کشورهای بحران زده اتحادیه اروپا، تردیدهایی را در خصوص پایان‌یافتن بحران در منطقه یورو به وجود آورده‌است.

تهران - ایرنا - «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه و «بوریس جانسون»، «پدرو سانچز» و «جوزپه کونته» نخست وزیران انگلیس، اسپانیا و ایتالیا با ارسال پیام‌هایی به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیوینستی نسبت به طرح الحاق کرانه باختری و پیامدهای ناگوار و خطرناک این اقدام برای رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

دهلی نو - ایرنا - شرکت های نفتی هند با توجه به قیمت های مناسب اعلامی توسط تولید کنندگان در خاورمیانه، همچنان از آن‌ها نفت خریداری می‌کنند.

همدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان از راه‌اندازی خوشه‌های صنعتی چرم و فرش دستباف خبر داد و گفت: این 2 محصول اصیل همدان قابلیت توسعه و ساماندهی دارد و در اولویت برنامه‌های جهش تولید در استان قرار گرفته است.