چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سبزوار - ایرنا - هشت هزار بسته سلامت در قالب پویش سلامت و به منظور مقابله با ویروس کرونا بین مددجویان کمیته امداد شهرستان جوین خراسان رضوی توزیع شد.

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در رم از تعلیق فعالیت‌های کنسولی سفارت ایتالیا در تهران در پی شیوع کرونا خبر داد و تاکید کرد: هنوز دستورالعملی از دولت ایتالیا برای زمان آغاز ترم تحصیلی و پذیرش دانشجویان جدید ابلاغ نشده است.

اردبیل _ ایرنا _ مشاور مجری طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: چهارمین طرح از مجموعه طرح‌های منظومه‌های روستایی بنیاد مسکن در روستاهای خلخال اجرا می‌شود.

زاهدان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس 156 قلیان سرای تحت پوشش این دانشگاه تعطیل شد.

تهران - ایرنا - شرکت SpaceX آمریکایی قرار است امروز ساعت 16 و 33 دقیقه به وقت محلی دو فضانورد ناسا را با استفاده از راکت فالکون 9 به مدار زمین پرتاب کند. درصورتی که این ماموریت با موفقیت انجام شود، دیدگاه مردم جهان درباره نحوه سفر به فضا برای همیشه تغییر می‌کند.

تبریز - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در تعطیلات عید فطر امسال در بازه زمانی اول تا ششم خرداد امسال چهار میلیون و 100 هزار خودرو در جاده‌های استان تردد کردند.

زاهدان - ایرنا - معاون امور بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 37 پرونده تخلف به ارزش 300 میلیون ریال در اردیبهشت امسال برای نانوایی‌های این استان تشکیل شد.

تهران - ایرنا - نایب رئیس انجمن ام اس ایران گفت: ام اس مهمان ناخوانده‌ای است که سال‌ها است بسیاری از مردم دنیا و برخی هموطنان را به خود مشغول کرده است.

بجنورد - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ورود سومین محموله تجهیزات و اقلام بهداشتی اهدایی گوانجوی چین برای پیشگیری از ویروس کرونا به این استان خبر داد.

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس میراث فرهنگی سلسله گفت: 6 اثر طبیعی شهرستان قابلیت ثبت دارند که اقدامات لازم برای ثبت ملی آنان در دستور کار است.

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تاکنون بحثی در مورد حضور «امید نوروزی» به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی مطرح نشده اما سیاست فدراسیون استفاده از همه ظرفیت‌ها در ورزش نخست کشور است.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه در روز شروع مجلس یازدهم ضمن استقبال از دیپلماسی پارلمانی، تشکیل فراکسیون دیپلماسی را فتح بابی برای تعامل دلسوزانه و مسئولانه در دوره جدید می‌داند.

زنجان - ایرنا - با شیوع ویروس کرونا و به موازات آن تلاش حوزه بهداشت و درمان برای یافتن راه‌هایی برای علاج آن، چند وقتی است که از پلاسما درمانی برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا استفاده می‌شود، روشی که در آن پادتن تولیدشده در بدن بیماران بهبود یافته استخراج شده و به بیمار دیگری که هنوز درگیر کرونا است تزریق می‌شود و در این میان کرونایی‌های بهبود یافته با اخلاص در این سنگر ایثار...

تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگال تاکید کرد: هندسه قدرت جهانی با نفی یکجانبه‌گرایی و شکست هیمنه آمریکا تغییر یافته است.

تهران - ایرنا - رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: با این بازیکنان و کادرفنی برای صعود به جام جهانی خوشبین هستیم اما یادمان نرود که هلند و ایتالیا هم سابقه داشته که از حضور در جام جهانی باز بمانند.

زاهدان - ایرنا - شهردار ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ایرانشهری‌ها با تولید روزانه بیش‌از 140 تن زباله در مقایسه با شهرهای دیگر کشور نسبت به جمعیتش رکوردار هستند.