چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم مدعی شد که برخی رهبران کشورهای میانه رو عربی نسبت به الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی توسط اسرائیل چراغ سبز نشان داده‌اند.

ساری - ایرنا - فرماندار آمل گفت: بر اساس برآورد نهایی، توفان شنبه شب هفته جاری حدود 110 میلیارد ریال به واحدهای مسکونی و تولیدی و تاسیسات برق در این شهرستان خسارت وارد کرد.

خرم‌آباد - ایرنا - با حضور استاندار لرستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی اولین سایت پرورش ماهی خاویاری در شهرستان ازنا افتتاح شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از ارائه کتاب‌های این موسسه توسط سایت آمازون در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، آموزش پزشکی گفت: با شیوع کرونا، تبعات اقتصادی هم ایجاد شده و این تبعات اقتصادی می‌تواند امنیت غذایی مردم را به خطر بیندازد و با کاهش درآمد و افزایش قیمت مواد غذایی، دهک‌های درآمدی پایین ممکن است دچار ناامنی غذایی شوند.

تهران - ایرنا - روزنامه «رأی الیوم» چاپ لندن در شماره امروز (چهارشنبه) خود تاکید کرد: عزیمت و لنگر انداختن نفتکش‌های ایران در سواحل ونزوئلا، «سیلی محکمی» به «دونالد ترامپ» و استکبار آمریکایی بود.

بروجرد - ایرنا - یازدهیمن دور انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان از لحاظ انتخاب یک نماینده زن متفاوت‌ترین انتخابات با 10 دوره قبل بوده است.

اردبیل - ایرنا - جهاد کشاورزی پارس‌آباد مغان از مبارزه شیمیایی و سمپاشی 24 هزار و 810 هکتار از اراضی زراعی و مرتعی این شهرستان علیه آفت ملخ خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: پس از بازگشایی دانشگاه های علوم پزشکی صرفا دانشجویان دارای واحدهای عملی در خوابگاه‌ها اسکان می‌یابند.

اصفهان - ایرنا - ریختن زباله در حاشیه جاده انرژی اتمی و روبروی زیرگذر زردنجان اصفهان آلودگی زیست محیطی ایجاد کرده است که مسوولان امر باید برای رفع این مشکل تدابیری بیندیشند.

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای ملی فرانسه و همتای آلمانی‌اش، خواستار بازگشایی مرزها بین کشورهای اروپایی پس از چندین هفته بسته بودن به دلیل شیوع ویروس کرونا، در سریع‌ترین زمان ممکن شدند.

اراک - ایرنا - مسوول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: دمای هوا در مناطق مختلف این استان تا پایان هفته، سه درجه سانتیگراد گرم‌تر می‌شود.

تهران - ایرنا - روزنامه انگلیسی گاردین نوشت گزارش‌ها نشان می‌دهد یوتیوب که مالکیت آن در دست شرکت گوگل است در حال حذف هرگونه انتقاد از حزب کمونیست چین بوده و همین مساله سبب طرح شکایت از این غول فناوری شده‌است.

تهران - ایرنا - دبیر علمی بیست و هشتمین همایش بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران گفت: هزار و 100 مقاله به این همایش ارسال شده است که 10 درصد مقالات از کشورهای مختلف مثل انگلیس و ترکیه بوده است.

شیراز - ایرنا - مادران باردار از جمله طیف جمعیتی هستند که در شرایط همه گیری کرونا نیاز به مراقبت بیشتری دارند، این افراد در تیررس کرونا قرار دارند و کوچکترین مسامحه در پیشگیری از ابتلا برای آنان و نوزادان قبل و بعد از تولد خطر آفرین است.

تهران - ایرنا - همزمان با رشد شمار مبتلایان به کرونا و موارد فوتی در آمریکای لاتین، این منطقه اکنون به کانون شیوع کرونا در جهان تبدیل شده است.