چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: نرخ برنج ایرانی نسبت به هفته گذشته هشت درصد افزایش یافت.

تهران - ایرنا - طبق آمار ثبت شده فروش 5 فیلم اکران آنلاین در یک ماه 7 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

شیراز - ایرنا - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کارگروهی مشترک متشکل از اعضای این شورا، مدیران شهری و تصمیم‌گیران ارتش به منظور توافق نهایی برای انتقال پادگان‌ها از درون این کلانشهر تشکیل شده است.

کرمان - ایرنا - مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: فعالیت‌های این نهاد زمانی اثرگذار است که انعکاس و انتشار خوبی داشته باشد و این مهم فقط با حضور و همکاری رسانه‌ها محقق می‌شود.

شهرری ایرنا مسئول بازرسی ونظارت اماکن ورزشی اداره ورزش وجوانان شهرستان ری گفت: با مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا فعالیت برخی از باشگاه‌های ورزشی کم خطر شهرستان ری آغاز شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ظرفیت های اقلیمی این استان گفت: بیش از 800 هکتار از اراضی زراعی و ملی استان به کشت گل محمدی اختصاص یافته است.

تهران - ایرنا - رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: اطلاعات و وضعیت آکادمی سپاهان را به عنوان آکادمی نمونه به کنفدراسیون آسیا معرفی کردیم تا کمیته جوانان این کنفدراسیون در جلسات آینده به صورت مستقیم با این آکادمی ارتباط گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کند.

تهران - ایرنا - «یائیر لاپید» یکی از رهبران جبهه رقیب «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان رهبر مخالفان در «کنست» پارلمان این رژیم معرفی شد.

تهران - ایرنا - آخرین گزارش هفتگی بررسی کیفیت سرویس اپراتورهای ثابت و سیار توسط رگولاتوری نشان می‌دهد، وضعیت شرکت مخابرات در شاخص‌های کیفیت سرویس ADSL، ایرانسل در شاخص‌های مربوط به اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) و همراه اول در شاخص‌های پکت لاس داخلی (3G PLR-IR) در وضعیت نامطلوب قرار دارند.

تهران - ایرنا - «گلن فاین» (Glenn Fine) معاون بازرس کل وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) استعفا از سمت خود را روز ششم خردادماه به مقامات دولت ترامپ ارسال کرد و به جمع سایر افرادی که در مجموعه بازرسان کل وزارتخانه‌های مختلف در دولت ترامپ از این سمت برکنار شدند، پیوست.

تهران - ایرنا - 79هنرمند دف نواز در دو رده سنی «الف» (14 تا 19 سال) و رده سنی «ب» (20 سال به بالا) و بخش منتخبان ویژه (زیر 14 سال) به مرحله نهایی هفتمین جشنواره تکنوازان ساز دف راه یافتند.

اردبیل_ ایرنا_ مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از شدت برخورد با پدیده قاچاق چوب‌آلات جنگلی و صنعتی در مناطق مختلف این استان خبر داد.

پکن - ایرنا - نمایشگاه فرهنگی 523 شهر "های ان" واقع در استان جیانگسو چین که روز گذشته با حضور کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران گشایش یافت با استقبال مردم چین مواجه شده است.

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهرگفت: آتش سوزی اخیر دهرود دشتستان و خائیز تنگستان این استان باعث از بین رفتن 620هکتار از مراتع شد.

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف 105 هزار عدد ماسک فیلتردار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

تهران - دایرنا - «سیداحسان خاندوزی» عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و نماینده تهران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی می‌گوید برای آنکه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی با توجه به شرایط خاص خود درباره بازار بورس تصمیم نگیرند، بهتر است یک شورای ثبات مالی طراحی شود تا توازن لازم بین‌بخش‌های مختلف اقتصاد حاصل آید.