چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسانی که برای قهرمان نشدن پرسپولیس ائتلاف می‌کنند دوست ندارند بزرگی این تیم را ببینند. اگر قهرمان شویم تا سال‌های سال حتی تیمی نمی‌تواند نزدیک این رکورد هم شود.

دزفول - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: امتحانات پایه دوازدهم در دزفول به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

ایرنا - شهرکرد - با گرم تر شدن هوای، مزارع زیر گشت گل محمدی در چهارمحال و بختیاری آماده برداشت می شوند. در سال جاری افزون بر 600 هکتار از اراضی کشاورزی این استان به زیر کشت گل محمدی رفته است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ‌التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال 98 که تا 99/2/15 برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، وارد غیبت شده باید هرچه سریع‌تر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

تهران - ایرنا - هیات وزیران به منظور رفع مشکلات ناشی از اعمال افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری و رفع موانع رتبه‌بندی معلمان با اصلاح تصویب‌نامه نظام رتبه‌بندی معلمان موافقت کرد.

قم - ایرنا - استاندار قم با تاکید بر ضرورت ارائه گزارش مستمر در خصوص پیشرفت دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه دولت الکترونیک، گفت: برای تحقق سیاست‌های دولت الکترونیک تربیت و آموزش شهروندان در دستور کار قرار بگیرد.

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سه پارکینگ احتکار خودرو با تلاش ماموران انتظامی در شهرستان اراک کشف شد.

کرمانشاه - ایرنا - معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه تکمیل سامانه گرمسیری در کرمانشاه ادامه دارد، گفت: حدود هشت هزار هکتار از اراضی این سامانه آماده بهره‌برداری شده است.

زنجان - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در ایام شیوع کرونا به‌رغم تعطیلی مدارس و باشگاه‌های ورزشی، دانش‌آموزان زنجانی ضمن شرکت فعالانه در پویش دانش‌آموز پویا در منزل، مقام‌های برتر جشنواره کشوری فیلم کوتاه ورزشی" قهرمان خانه" را نیز کسب کردند.

تهران - ایرنا - با لغو جلسه شورای عالی کار در 24 اردیبهشت‌ماه، نمایندگان کارگری و کارفرمایی همچنان در انتظار اعلام زمان برگزاری جلسه بعدی این شورا هستند و تا لحظه مخابره این خبر هنوز تاریخی برای این جلسه به ذینفعان این موضوع اعلام نشده است.

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بهسازی جاده ایذه - دهدز، سدکارون چهار، با تخصیص بخشی از اعتبار و تامین قیر و تزریق آن به این پروژه، از ابتدای هفته گذشته مجدد از سر گرفته شد.

تهران - ایرنا - مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزرات کشور با رد ادعای شکنجه و بازداشت اتباع غیر قانونی در مرزهای استان خراسان رضوی گفت: مسلما این واقعه هیچ ارتباطی با مرزبانی جمهوری اسلامی ندارد.

قزوین - ایرنا - شرکت‌های تعاونی روستایی استان قزوین طی یکسال اخیر 2 هزار و 877 تن انواع بذر گواهی شده تهیه و در اختیار کشاورزان گذاشتند.

تهران - ایرنا - بر اساس بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی از دهم خردادماه ساعت کار کارمندان دولت از ساعت هفت و 30 تا 14 و 30 دقیقه تعیین شد.

گرگان - ایرنا - مدیرکل انتقال خون گلستان از افزایش 5 درصدی اهدای خون توسط مردم این استان در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت شهروندان گلستانی 3 هزار و 700 واحد خون اهدا کردند.

زاهدان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: هم‌اینک 62 طرح بهداشت و درمان با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصد در محدوده شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در دست ساخت است.